foran liggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

D-Micka

gravid20 skriver:

nårh okay, det håber jeg så at jeg også snart gør, har mærket lidt uro. men ingen spark eller sådan noget . 

Det skal nok komme.. Det er jo meget forskelligt fra person til person..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Lotte86

Jeg har også en moderkage der ligger foran.. jeg er lige gået ind i uge 21 og har mærket liv i form af små bobler o.lign. Jordmoderen sagde at der kunne gå lidt længere tid inden jeg mærkede spark, pga. moderkagen.

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

voksede sig fast ? kan den det  

og hvad betyder det mht. graviditeten ?  

Det betyder at det væv moderkagen er lavet af, groede sig fast i min livmoder.... Det gjorde intet ved min graviditet, men da jeg fødte havde jeg ekstra smertefulde veer og jeg kunne ikke selv føde moderkagen... Den måtte en læge rive ud af mig.... MEN DET SKAL DU IKKE TÆNKE PÅ!!! Det er heldigvis ikke så tit den gør det

Anmeld

7. august 2011

norenberg

uge 16, det var også ved min anden graviditet og der mærker man som regelt tidligere liv

Anmeld

7. august 2011

Silke83

Jeg har også foranliggende moderkage. Jeg begyndte at mærke små spark/kilden/blop ude i siden af maven i uge 18-19. Lige pludselig kom der et par dage, hvor jeg intet mærkede og da jeg så var 22+1 sparkede vores lille pige for alvor igennem - også midt på maven! 22+3 kunne min mand også mærke sparkene og nu mærker jeg hende flere gange om dagen, og i lang tid ad gangen

Så op med humøret - det skal nok komme!

Anmeld

9. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Det betyder at det væv moderkagen er lavet af, groede sig fast i min livmoder.... Det gjorde intet ved min graviditet, men da jeg fødte havde jeg ekstra smertefulde veer og jeg kunne ikke selv føde moderkagen... Den måtte en læge rive ud af mig.... MEN DET SKAL DU IKKE TÆNKE PÅ!!! Det er heldigvis ikke så tit den gør det

hehe, ja okay, vil jeg forsøge at lade være med at tænke for meget på så  

men kan godt forestille mig det har gjort ondt at føde så :/ 

Anmeld

9. august 2011

baby012

Silke83 skriver:

Jeg har også foranliggende moderkage. Jeg begyndte at mærke små spark/kilden/blop ude i siden af maven i uge 18-19. Lige pludselig kom der et par dage, hvor jeg intet mærkede og da jeg så var 22+1 sparkede vores lille pige for alvor igennem - også midt på maven! 22+3 kunne min mand også mærke sparkene og nu mærker jeg hende flere gange om dagen, og i lang tid ad gangen

Så op med humøret - det skal nok komme!

Det vil jeg glæde mig til så  

- bliver rart lige at få bekræftet at det hele er okay imorgen til MD nu hvor jeg ikke mærker noget jeg er 100% sikker på er liv fra babyen  

Anmeld

9. august 2011

Troldemommi

Min moderkage ligger også foran, jeg mærkede først liv i uge 22 prøv og spørg om jeg var glad da jeg endelig mærkede hende :-)

Monica 35+5

Anmeld

9. august 2011

baby012

Monica P skriver:

Min moderkage ligger også foran, jeg mærkede først liv i uge 22 prøv og spørg om jeg var glad da jeg endelig mærkede hende :-)

Monica 35+5

glæder mig også til de første virkelige tydelige spark kommer  

Anmeld

9. august 2011

bobbles

gravid20 skriver:

Er der nigen der har nogen erfaring med det ?? 

altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu  

jeg har også en foran liggende moderkage, og jeg mærkede først rigtig spark i uge 24.. så du må lige have lidt tålmodighed, h*n skal nok sparke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.