foran liggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Jemion

Jeg har også foranliggende moderkage og jeg mærkede liv 1 gang i uge 18 ude i siden af maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Troldemommi

gravid20 skriver:

glæder mig også til de første virkelige tydelige spark kommer  

Det kan jeg godt forstå du gør, det er så vildt :-)

Anmeld

9. august 2011

baby012

Frøken Christiansen skriver:

jeg har også en foran liggende moderkage, og jeg mærkede først rigtig spark i uge 24.. så du må lige have lidt tålmodighed, h*n skal nok sparke..

uha det var længe at vente  

havde bare hørt at hvis man var tynd så kunneman mærke det før  --  derfor er jeg jo ved at være lidt utålmodig  

Anmeld

9. august 2011

baby012

Jemion skriver:

Jeg har også foranliggende moderkage og jeg mærkede liv 1 gang i uge 18 ude i siden af maven

Så må min altså også godt snart tage sig sammen og sparke igennem  

Anmeld

9. august 2011

Jemion

gravid20 skriver:

Så må min altså også godt snart tage sig sammen og sparke igennem  

Det kommer når du mindst venter det, og snart er bebse slet ikke til at styre 

Anmeld

9. august 2011

132319

Første gang havde jeg ikke en foranliggende moderkage men mærkede først liv i uge 25 og ikke ret meget derefter frem til jeg fødte i uge 34. Min søn var/er bare luddoven

Anden gang havde jeg foranliggende moderkage og mærkede først liv i uge 21, hvilket er ret sent for en anden gangs gravid. Til gengæld præsterede min datter at sparke igennem og var simpelthen så aktiv i maven. I dag, 11 måneder gammel har hun konstant krudt i rumpetten, hun sidder aldrig stille.

Så aktivitetsniveauet for mine børn har matchet med det de havde i maven

Anmeld

9. august 2011

baby012

132319 skriver:

Første gang havde jeg ikke en foranliggende moderkage men mærkede først liv i uge 25 og ikke ret meget derefter frem til jeg fødte i uge 34. Min søn var/er bare luddoven

Anden gang havde jeg foranliggende moderkage og mærkede først liv i uge 21, hvilket er ret sent for en anden gangs gravid. Til gengæld præsterede min datter at sparke igennem og var simpelthen så aktiv i maven. I dag, 11 måneder gammel har hun konstant krudt i rumpetten, hun sidder aldrig stille.

Så aktivitetsniveauet for mine børn har matchet med det de havde i maven

så min kommer til at lægge og dovne hele barndommen væk, så ligner den da sin far på det punkt   

hehe, ej jeg ved godt det er forskelligt fra person til person, men er vel bare ved at være lidt utålmodig  

Anmeld

9. august 2011

baby012

Jemion skriver:

Det kommer når du mindst venter det, og snart er bebse slet ikke til at styre 

Håber du har ret 

Anmeld

9. august 2011

132319

gravid20 skriver:

så min kommer til at lægge og dovne hele barndommen væk, så ligner den da sin far på det punkt   

hehe, ej jeg ved godt det er forskelligt fra person til person, men er vel bare ved at være lidt utålmodig  

Eller også giver h*n den gas, den sidste halvdel af graviditeten så du ville ønske at h*n lå stille bare en gang i mellem

Anmeld

9. august 2011

Mauser.

Jep det har jeg .. 

Jge vil sige at i starten af min graviditet, mærkede jeg hendes mest i siderne, og det var fra uge 19 ca. når hun så sparkede på moderkagen gav det nogle ordenlige BUMP inde i maven, det kan være ret så ubehageligt. 

Jeg kunne bedst mærke hende hvis jeg lå på siden vil jeg sige. 

Men sådan efter uge 24 mærkede jeg hende hver dag, også spark på moderkagen (sparkene bliver jo mere kraftige med tiden) som de nu vokser (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.