foran liggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Jonna1979

Min moder age ligger også yderst kunne først mærke bobler 21+4 og kæresten kunne mærke 29+1 så det er bare senere og jeg kan ikke se eller mærke om det lige er en fod der ligger der man bliver lidt mere
Snydt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

baby012

132319 skriver:

Eller også giver h*n den gas, den sidste halvdel af graviditeten så du ville ønske at h*n lå stille bare en gang i mellem

hehe, det kan man jo håbe lidt på  

Anmeld

9. august 2011

baby012

Mulleunge skriver:

Jep det har jeg .. 

Jge vil sige at i starten af min graviditet, mærkede jeg hendes mest i siderne, og det var fra uge 19 ca. når hun så sparkede på moderkagen gav det nogle ordenlige BUMP inde i maven, det kan være ret så ubehageligt. 

Jeg kunne bedst mærke hende hvis jeg lå på siden vil jeg sige. 

Men sådan efter uge 24 mærkede jeg hende hver dag, også spark på moderkagen (sparkene bliver jo mere kraftige med tiden) som de nu vokser (; 

det vil jeg glæde mig til så ! det bare sådan lidt, man høre jo tit om dem der allerede mærker noget i uge 17 og sådan noget, så syns også snart min skal til at komme igang  

Anmeld

9. august 2011

baby012

Jonna1979 skriver:

Min moder age ligger også yderst kunne først mærke bobler 21+4 og kæresten kunne mærke 29+1 så det er bare senere og jeg kan ikke se eller mærke om det lige er en fod der ligger der man bliver lidt mere
Snydt

ihh, håber ikke jeg skal vente så længe .. det jo først om to uger  

Anmeld

9. august 2011

Mauser.

gravid20 skriver:

det vil jeg glæde mig til så ! det bare sådan lidt, man høre jo tit om dem der allerede mærker noget i uge 17 og sådan noget, så syns også snart min skal til at komme igang  

Hihi .. Altså har du ikke mærket bebsen overhovedet ?? Jeg mærkede hende første gang allerede i uge 16, men så mærkede jeg intet i mange uger, men pludselig efter uge 23 mærkede jeg hende hver dag (;

Anmeld

9. august 2011

baby012

Mulleunge skriver:

Hihi .. Altså har du ikke mærket bebsen overhovedet ?? Jeg mærkede hende første gang allerede i uge 16, men så mærkede jeg intet i mange uger, men pludselig efter uge 23 mærkede jeg hende hver dag (;

har ikke mærket noget jeg er 100% sikker på er babyen :/ så det vil jeg jo gerne snart . 

Anmeld

9. august 2011

Mauser.

gravid20 skriver:

har ikke mærket noget jeg er 100% sikker på er babyen :/ så det vil jeg jo gerne snart . 

Ja, det forstår jeg godt men det skal nok komme (: 

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

gravid20 skriver:

Er der nigen der har nogen erfaring med det ?? 

altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu  

Uge 16 utroligt nok for en første gangs gravid. Og rigtige spark fra uge 20.  Det skal nok komme 

Anmeld

9. august 2011

CamillaValby

Er faktisk lidt i tvivl om hvornår jeg kunne mærke de der bobler. Men jeg mærkede hende sparke lige inden jeg blev 21+ mener jeg´. Manden kunne mærke det ikke særlig lang tid efter.

Men tro mig den lille kommer stærkt igen, nogle gange tror jeg at hun hopper ud af maven, og jeg mærker hende konstant nu.

Giv det en 1 eller 2 uger mere. I starten mærkede jeg hende dog kun når jeg lå ned. Så prøv evt det og mærk efter inde i dig selv

Anmeld

9. august 2011

lilledittemor

Jeg mærkede liv da jeg var 14+0

Har mærket hende hver dag de sidste par uger og far mærkede hende første gang da jeg var 19+

Nu er jeg 20+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.