foran liggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
45 svar
0 synes godt om
7. august 2011

baby012

Er der nigen der har nogen erfaring med det ?? 

altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

D-Micka

Jeg mærkede i uge 21
Det skal nok komme

Anmeld

7. august 2011

maria_wlt

gravid20 skriver:

altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu  

Jeg havde det samme med begge unger... Mærkede først noget i uge 20 med dem begge

Det skal nok komme

Anmeld

7. august 2011

Wimmie

gravid20 skriver:

Jeg mærkede det lige præcis aftenen før jeg gik ind i uge 20 - jeg har også foranliggende moderkage og fik at vide at jeg nok først ville mærke liv efter uge 20.

Jeg har mærket det hver dag lige siden (er 21+0 i dag) men kun indeni - kan stadig ikke mærke noget uden på maven; der kunne godt gå helt op til 4-5 uger ekstra...

Anmeld

7. august 2011

Muhmi

Jeg havde foran liggende moderkage (Som også voksede sig fast ) OG jeg er en stor pige, men jeg mærkede meget tidligt liv... Faktisk allerede i uge 12... Bare rolig, det skal nok komme

Anmeld

7. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Jeg havde foran liggende moderkage (Som også voksede sig fast ) OG jeg er en stor pige, men jeg mærkede meget tidligt liv... Faktisk allerede i uge 12... Bare rolig, det skal nok komme

voksede sig fast ? kan den det  

og hvad betyder det mht. graviditeten ?  

Anmeld

7. august 2011

baby012

D-Micka skriver:

Jeg mærkede i uge 21
Det skal nok komme

nårh okay, det håber jeg så at jeg også snart gør, har mærket lidt uro. men ingen spark eller sådan noget . 

Anmeld

7. august 2011

baby012

maria_wt skriver:

Jeg havde det samme med begge unger... Mærkede først noget i uge 20 med dem begge

Det skal nok komme

så håber jeg det er lige om hjørnet  

Anmeld

7. august 2011

baby012

Wimmie skriver:

Jeg mærkede det lige præcis aftenen før jeg gik ind i uge 20 - jeg har også foranliggende moderkage og fik at vide at jeg nok først ville mærke liv efter uge 20.

Jeg har mærket det hver dag lige siden (er 21+0 i dag) men kun indeni - kan stadig ikke mærke noget uden på maven; der kunne godt gå helt op til 4-5 uger ekstra...

det også fint nok til at starte med at kunne mærke det indeni  

håber snart der sker noget 

Anmeld

7. august 2011

FjolleTrold

Jep - er sikker på det snart kommer. Jeg havde også en foranliggende moderkage og en trold der sparkede indad, så jeg mærkede ham gangske ganske lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.