9 børn tager meget af din tid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.708 visninger
54 svar
24 synes godt om
4. august 2011

Jakob'sMor

Sad lige og så Vores virkelig store familie - og måtte altså bare stoppe og tage et billed af det.

Hold nu op, hun har været gravid i næsten 7 år

Tager hatten af for alle familierne, jeg skal dog aldrig have 9 børn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Nessie

Puha, godt man ikke skal have 9 børn, bliver da helt træt på forhånd

Anmeld

4. august 2011

LISBETH:-)

1. og 3. linie JA TAK resten - puuuuuhaaaaa der springer jeg lige over:-)

Anmeld

4. august 2011

MinNoah

Jeg skal dælme heller ikk ha så mange børn... de har jo intet liv ved siden af børnene...

Anmeld

4. august 2011

4kløver

Hold nu op piger. det er ikke slemt at ha mange børn det køre bare
Men tror det er lettere vis de kom lige efter hinanden...

Anmeld

4. august 2011

Jakob'sMor

lisbeth2910 skriver:

1. og 3. linie JA TAK resten - puuuuuhaaaaa der springer jeg lige over:-)

Ja det tænkte jeg også

Anmeld

4. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin
MinNoah skriver:

Jeg skal dælme heller ikk ha så mange børn... de har jo intet liv ved siden af børnene...

Nu har jeg kun 5 børn.....men jeg har masser af liv, sammen med mine børn

Børnene er mit liv, og kunne jeg ,fik jeg 5 mere, men sådan er min krop desværre ikke indstillet.

Vi er altis sammen med vores børn, og nyder hvert et sekund. Vi kan kun sjælden få dem passet, men vi har heller ikke behovet for det.

Hvad er det for et liv, du tror vi mangler ved siden af? Jeg får så meget glæde af mine børn, og jeg mener at det er det jeg er skabt til. Jeg har ikke behov for andet.

Og min mand har det på samme måde, og han er igang med at undersøge muligheden for at blive plejefamilie, når vores egne er store nok

Anmeld

4. august 2011

MinNoah

Tin skriver:

Nu har jeg kun 5 børn.....men jeg har masser af liv, sammen med mine børn

Børnene er mit liv, og kunne jeg ,fik jeg 5 mere, men sådan er min krop desværre ikke indstillet.

Vi er altis sammen med vores børn, og nyder hvert et sekund. Vi kan kun sjælden få dem passet, men vi har heller ikke behovet for det.

Hvad er det for et liv, du tror vi mangler ved siden af? Jeg får så meget glæde af mine børn, og jeg mener at det er det jeg er skabt til. Jeg har ikke behov for andet.

Og min mand har det på samme måde, og han er igang med at undersøge muligheden for at blive plejefamilie, når vores egne er store nok

Man er jo forskellig :-) Og heldigvis for det... Jeg skal have 2 børn, MAX 3, men er rimelig sikker på jeg stopper efter nr. 2...

Fordi JEG er en person der har brug for andet i mit liv end "kun børn". Jeg vil gerne kunne rejse meget (er ret dyrt med mange børn), jeg vil gerne kunne gå ud alene (eller med min kæreste) engang imellem og ja det er svært at få passet mange børn på én gang.. Jeg vil gerne sove om natten, eller tage mig en bytur hvor jeg ikke skal op og passe 5 børn dagen efter..

Men igen, kritisere ikke folk der vælger at få mange børn, må være skønt med en masse søskende Hvis jeg SKULLE vælge ville jeg hellere have 5 børn (og sætte mit eget liv lidt på standby) end kun få 1 barn og lade ham blive enebarn... søskende er guld værd

Anmeld

4. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin
MinNoah skriver:

Man er jo forskellig :-) Og heldigvis for det... Jeg skal have 2 børn, MAX 3, men er rimelig sikker på jeg stopper efter nr. 2...

Fordi JEG er en person der har brug for andet i mit liv end "kun børn". Jeg vil gerne kunne rejse meget (er ret dyrt med mange børn), jeg vil gerne kunne gå ud alene (eller med min kæreste) engang imellem og ja det er svært at få passet mange børn på én gang.. Jeg vil gerne sove om natten, eller tage mig en bytur hvor jeg ikke skal op og passe 5 børn dagen efter..

Men igen, kritisere ikke folk der vælger at få mange børn, må være skønt med en masse søskende Hvis jeg SKULLE vælge ville jeg hellere have 5 børn (og sætte mit eget liv lidt på standby) end kun få 1 barn og lade ham blive enebarn... søskende er guld værd

Anmeld

4. august 2011

Dinna88

Hold kææææææææft man.. Undskyld mit franske. Det øger bare lige min overbevisning om maks. 2 børn. 9 stk... Jeg ville nok ikke overleve... Det er bare slet ikke mig. 

Det der er mit størte "problem" i forhold til at få mange børn er økonomien, privatliv mellem forældre og rejser. Jeg vil gerne have en kanon økonomi med STORT overskud - dét har man ikke med 9 børn! Derudover vil jeg gerne at ungen/ungerne kan blive passet så der kan være alene tid/forlænget weekend alene m.m. - dét er svært med 9 børn! Og sidst men ikke mindst rejserne; det bliver sgu dyrt med 9 børn!! min kæreste og jeg har planer om en rejse til Australien og til USA, af de største rejser - der kunne vi da lige bruge 500.000 minimum på sådan en ferie, hvis man var 11 mennesker - Fisme nej.. Aldrig i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.