Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babymus77 skriver: Thi jeg tænkte mere når de bliver teen;-) jeg har en teen pige nu, og derfor er du sku sej;-) smiler
Thi jeg tænkte mere når de bliver teen;-) jeg har en teen pige nu, og derfor er du sku sej;-) smiler
tro mig jeg glædere mig ikke til den tid hehe har jo prøvet og have 2 teenager men ikke på engang men der kommer 4 her godt vi 2 badeværselser griner...men det er hårdt engang imellem men sån er der jo med mange børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle7430 skriver: tro mig jeg glædere mig ikke til den tid hehe har jo prøvet og have 2 teenager men ikke på engang men der kommer 4 her godt vi 2 badeværselser griner...men det er hårdt engang imellem men sån er der jo med mange børn
babymus77 skriver: Se det på den måde:-)) så det overstået!! Min kæreste ka ikk forstå min datter hehe så jeg glæder mig til hans datter bliver teen griner:-)) hver sin alder sin charme;-))
Se det på den måde:-)) så det overstået!! Min kæreste ka ikk forstå min datter hehe så jeg glæder mig til hans datter bliver teen griner:-)) hver sin alder sin charme;-))
ja hehe
Der er 17 mdr. imellem vores vores.
Vi har en dreng fra oktober 2007 og en pige fra marts 2009
mig.
har tasja fra november 08
og david fra maj 10
17 måneder og en uge imellem
venter nr. 3 i starten af april der bliver så omkring 23 måneder imellem men alligevel
Jonas Okt 07
Joachim Nov 08
Josephina Maj 10
Og har termin til Januar 12
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128