Hvor mange har Pseudotvillinger herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

norenberg

jeanett 26 skriver:

Jonas Okt 07

Joachim Nov 08

Josephina Maj 10

Og har termin til Januar 12

hold da op det er lige før du kunne have haft 4 der var blevet pseudotvillinger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Vidunderligeunger

mulle7430 skriver:

jeg har

julie fra juli 1999

simone fra maj 2000

monique fra oktober 2001

melanie fra nov 2002

shit mand! Det bliver da virkelig en skøn flok når de skal dele badeværelset ligeligt  

Anmeld

7. december 2011

jeanett 26

norenberg skriver:

hold da op det er lige før du kunne have haft 4 der var blevet pseudotvillinger...

ja det er ik meget galt

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

MAJ*MOR skriver:

shit mand! Det bliver da virkelig en skøn flok når de skal dele badeværelset ligeligt  

har fået lavet 2  smiler

Anmeld

7. december 2011

dpb

ik helt da vi har 18mdr og 23dage mellem vores to yngste men hårdt syntes jeg nu alligevel det kan være til tider med to så små, så tæt på hinanden

De kan slås lige så meget, som de beskytter hinanden overfor andre inkl. storebror... og de leger også en stor del af tiden sammen, men konflikter opstår der altså også for legetøjet de vil lege med er det samme og det er bedst hvis man kan få netop det den anden lige sidder og leger med men er sikker på de nok skal få mere og mere glæde af hinanden med tiden for ligeså meget som de slås indbyrdes ligeså meget kysser og krammer de og fortæller hinanden at de elsker hinandenhvilket er det mest dejlige syn

yngste var ikke planlagt... langt fra og det jeg egentlig frygtede mest var hvis mellemste ikke var helt skoleklar til tiden for så ville de ende i samme klasse og det syntes jeg ikke om.... har et søskendepar i Alexanders klasse hvor den ene er ca 1år ældre end den anden og de går i samme klasse... vi var en del der i starten troede de var tvillinger, men nej...

Qnuz

Anmeld

8. december 2011

june1987

Jeg har Cecilia 08/08-06

Jessica 28/01-08

der er 18 mrd i mellem.

sindsyg hård tid, men nu elsker jeg det

Anmeld

8. december 2011

L-Mortil3

Det har jeg da

Liam fra 24 nov. 09 og Milan fra 02 Marts 11 (15 mdr)

Anmeld

8. december 2011

Vidunderligeunger

mulle7430 skriver:

har fået lavet 2  smiler

hehe god ide det er også min drøm at få fire børn.. men ville gerne have de sidste to om en 6-8 år og der er min kæreste 40, så det er desværre ikke en mulighed...

Anmeld

2. januar 2012

Silas&Mille

Vi har Silas fra 6. januar 2011 og venter os en lillesøster her den 4. februar 2012 

Så vi ender også med et hold pseudotvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.