Hvor mange har Pseudotvillinger herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

mamiolvi

Bondefruen skriver:

Ville ha oprettet en afstemning, men det ville computeren åbenbart ikke være med til, så det blir alm. debattråd i stedet, men hvor mange med pseudotvillinger? (Max. 18 mdr. imellem).

Selv har jeg Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010 - så 11 mdr mellem mine tumlinger

Jeg har Mikkel fra okt 99 og Oliver og Victor fra marst 01

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Muffin_girl

Bondefruen skriver:

Ville ha oprettet en afstemning, men det ville computeren åbenbart ikke være med til, så det blir alm. debattråd i stedet, men hvor mange med pseudotvillinger? (Max. 18 mdr. imellem).

Selv har jeg Lauge fra Januar 2010 og Hjalte fra December 2010 - så 11 mdr mellem mine tumlinger

DUMT spørgsmål.. Hvad er pseudotvillinger???

Anmeld

5. august 2011

Dansker I Holland

AalborgPigen skriver:

DUMT spørgsmål.. Hvad er pseudotvillinger???

Det er børn som der er 18 mdr eller mindre imellem

Anmeld

5. august 2011

Muffin_girl

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Det er børn som der er 18 mdr eller mindre imellem

Okay tak  

Anmeld

5. august 2011

Dansker I Holland

AalborgPigen skriver:

Okay tak  

Hehe var da så lidt smiler

Anmeld

5. august 2011

june1987

der er 18 mrd. mellem mine to piger

Anmeld

5. august 2011

signe.

Bondefruen skriver:

hej søde.. ja som du ved får jeg også pseudotvillinger Der bliver 17 mdr mellem mine to drenge, hvis jeg går til terminen

Anmeld

5. august 2011

Nolle

Bondefruen skriver:

du har det jeg altid har ønsket mig ..

2 børn i samme år. 

Anmeld

5. august 2011

SjeBets

manden har en dreng som er 8 dage yngre end min dreng det er vist det tætteste vi kommer på Pseudot tvillinger her i hjemmet. 

Jeg havde ikke lyst til to så tæt på hinanden. min svigerinde har to med 12 mdr i mellem, og puha hun får ikke meget ro den stakkels kvinde 

Anmeld

5. august 2011

Miss T

Jeg har Olivia fra torsdag den 15. januar 2009, og Freya fra torsdag den 15. juli 2010 - der er præcis 18 måneder imellem på dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.