Jeg bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Risen

SussieThyssen skriver:

Åhr..hvor gør det ondt at høre det.

Men..du får en masse trøstekram og knus herfra.
Der kommer nok snart en anden lille spire, som gerne vil blive hos dig.

Kærligst
Sussie

Tak søde! Det er jeg også helt sikker på.. 

Prøver bare at trøste mig med at der har været noget galt med barnet når kroppen gør sådan. Men det er da lidt ærgeligt ikke at kunne fortælle den ellers gode nyhed til brylluppet, men sådan er det jo bare.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Mamalou

Risen skriver:

Ja, desværre.. Det blev til en kort graviditet på 8 uger.. 

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?

Knus

Knus og kram fra mig!

Anmeld

10. august 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Tak søde! Det er jeg også helt sikker på.. 

Prøver bare at trøste mig med at der har været noget galt med barnet når kroppen gør sådan. Men det er da lidt ærgeligt ikke at kunne fortælle den ellers gode nyhed til brylluppet, men sådan er det jo bare.. 

Ja, det kan jeg da godt forstå.
Men det er godt du tager det roligt og uden at tabe modet.
Som du selv siger, så har naturen sine grunde, og det kan jeg i rigeligt mål snakke med om.

Anmeld

14. august 2011

2721

14. august 2011

tinasmor

Ja, desværre.. Det blev til en kort graviditet på 8 uger.. 

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?

Knus

Jeg er ked af det på dine vejne. Først vil de scanne dig, derefter tilbyde dig piller. Mit råd er at bede om en udskabing. Jeg har alt, alt for mange gange hørt om de piller hvor det ikke har fungeret optimalt. At man bliver tramatiseret at det relative store foster som man får ud, af man bløder alt for længe, at det ikke har virket osv osv. Jeg bad om at få en udskabning (krævede det, selv om de længe troede de kunne overtale mig med piller) Jeg var fastende, blev hentet på en seng kørt ned til operationsstuen, fik maske hvor jeg så blev sat i fuld nakose. Bagefter op til opvågning hvor jeg var mig selv lige med det samme (faktisk allerede på vej ud af operationsstuen) så skulle jeg vente til der kom ind og tilså mig. Husk hvis du er resus negativ skal du have sprøjte bagefter når du er i uge 8.

Jeg håber måske at scanningen viser alt er ok. Ps hvis du bløder meget kan det være, at du er ved at klare det selv og så skal du selvfølgelig ikke have en udskrabning, så kan du se bort fra mit indlæg.

---

Sorry så først bagefter at du tidligere i tråden har skrevet du allerede har været inde og fået en udskrabning . husk at vær der for hinanden der hjemme. Der kan godt komme nogle efter reaktioner. Husk også at manden som regel "spiller" stærk for at være der for kvinden, men han lider også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.