Ja, desværre.. Det blev til en kort graviditet på 8 uger.. 

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?
Knus
Jeg er ked af det på dine vejne. Først vil de scanne dig, derefter tilbyde dig piller. Mit råd er at bede om en udskabing. Jeg har alt, alt for mange gange hørt om de piller hvor det ikke har fungeret optimalt. At man bliver tramatiseret at det relative store foster som man får ud, af man bløder alt for længe, at det ikke har virket osv osv. Jeg bad om at få en udskabning (krævede det, selv om de længe troede de kunne overtale mig med piller) Jeg var fastende, blev hentet på en seng kørt ned til operationsstuen, fik maske hvor jeg så blev sat i fuld nakose. Bagefter op til opvågning hvor jeg var mig selv lige med det samme (faktisk allerede på vej ud af operationsstuen) så skulle jeg vente til der kom ind og tilså mig. Husk hvis du er resus negativ skal du have sprøjte bagefter når du er i uge 8.
Jeg håber måske at scanningen viser alt er ok. Ps hvis du bløder meget kan det være, at du er ved at klare det selv og så skal du selvfølgelig ikke have en udskrabning, så kan du se bort fra mit indlæg.
---
Sorry så først bagefter at du tidligere i tråden har skrevet du allerede har været inde og fået en udskrabning
. husk at vær der for hinanden der hjemme. Der kan godt komme nogle efter reaktioner. Husk også at manden som regel "spiller" stærk for at være der for kvinden, men han lider også.

Anmeld