Jeg bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.153 visninger
44 svar
0 synes godt om
3. august 2011

Risen

Ja, desværre.. Det blev til en kort graviditet på 8 uger.. 

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

<3

Knus og kram ved intet desværre men sender dig masser af god karma!

Anmeld

3. august 2011

Risen

mrs X skriver:

Knus og kram ved intet desværre men sender dig masser af god karma!

Tak skal du have 

Anmeld

3. august 2011

Kris89

hvis ikke du er blevet scannet endnu, er det det første de gør, for at se om der er noget derinde og sådan. herefter skal du håbe på selv at komme af med det hele, ellers hedder det udskrabning (mener dog det er meget sjældent så tidligt i forløbet).

Jeg fik også taget blodprøver og skulle jeg igen to dage efter for at se, at graviditetshormonet faldt som det skulle (at det ikke  var uden for livmoderen)

Der er ikke så meget i det at miste, fra sygehusets side...

ens egne følelser er noget helt andet.

Anmeld

3. august 2011

rogerrasch

Risen skriver:

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?

Knus

det kommer an på om det hele er kommet ud, hvis det er det skal du til to blodprøver med et par dages mellemrum og hvis ikke skal du til en udskrabning

Anmeld

3. august 2011

Risen

Kris89 skriver:

hvis ikke du er blevet scannet endnu, er det det første de gør, for at se om der er noget derinde og sådan. herefter skal du håbe på selv at komme af med det hele, ellers hedder det udskrabning (mener dog det er meget sjældent så tidligt i forløbet).

Jeg fik også taget blodprøver og skulle jeg igen to dage efter for at se, at graviditetshormonet faldt som det skulle (at det ikke  var uden for livmoderen)

Der er ikke så meget i det at miste, fra sygehusets side...

ens egne følelser er noget helt andet.

Tak, jeg håber godt nok det hele er kommet ud idag og jeg ikke behøver at skulle have udskrabning. Kan man ikke få en pille i stedet for at skulle ligge og have udskrapning? 

Anmeld

3. august 2011

Risen

UPDATE..

Har været på hvidovre nu.. Baby ligger der stadig, men der var meget blod omkring, så kun tiden kan vise om jeg er igang med aborterer.. Jeg skal ind og have taget en  ny blodprøve på fredag hvorefter jeg vil få svar samme eftermiddag...

Anmeld

3. august 2011

Københavnermor

Risen skriver:

UPDATE..

Har været på hvidovre nu.. Baby ligger der stadig, men der var meget blod omkring, så kun tiden kan vise om jeg er igang med aborterer.. Jeg skal ind og have taget en  ny blodprøve på fredag hvorefter jeg vil få svar samme eftermiddag...

for at baby kommer til at klarer den!!! 

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

Risen skriver:

Knus

Ej sødeste!!! Jeg føler med dig/jer!!! Hvor er det bare noget lort!!!

Kæmpe krammer

Anmeld

3. august 2011

Nessie

Håber at baby er okay, og du hurtigt stopper med at bløde igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.