Jeg bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Risen

En kedelig update her fra.. Der var en graviditet men desværre ikke noget foster. Kroppen havde prøvet at "udrydde" graviditeten selv, men kunne desværre ikke få det hele med så har været til en udskrapning i dag med fuld narkose og det hele. Gud for jeg føler for alle jer andre som har oplevet det/ eller skal komme til det.. 

Men må tænke positivt, nu kan jeg være knald hamrende fuld på min bryllupsdag og feste lidt for den pa hvor jeg var pinlig ædru.. og jeg kan blive gravid så det passer bedre med studiet.. Der er nok en mening med alting og det skulle bare ikke være nu, men først om 1 måned eller 2.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

En kedelig update her fra.. Der var en graviditet men desværre ikke noget foster. Kroppen havde prøvet at "udrydde" graviditeten selv, men kunne desværre ikke få det hele med så har været til en udskrapning i dag med fuld narkose og det hele. Gud for jeg føler for alle jer andre som har oplevet det/ eller skal komme til det.. 

Men må tænke positivt, nu kan jeg være knald hamrende fuld på min bryllupsdag og feste lidt for den pa hvor jeg var pinlig ædru.. og jeg kan blive gravid så det passer bedre med studiet.. Der er nok en mening med alting og det skulle bare ikke være nu, men først om 1 måned eller 2.. 

Sender dig en kæmpe krammer  

Anmeld

10. august 2011

Chalala85

Stort kram Er sikker på en ny bebs kommer når tiden er rigtig

Anmeld

10. august 2011

SussieThyssen

Risen skriver:

Åhr..hvor gør det ondt at høre det.

Men..du får en masse trøstekram og knus herfra.
Der kommer nok snart en anden lille spire, som gerne vil blive hos dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. august 2011

Risen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sender dig en kæmpe krammer  

Tak skal du have

Anmeld

10. august 2011

Risen

Chalala85 skriver:

Stort kram Er sikker på en ny bebs kommer når tiden er rigtig

Tak, ja det er jeg absolut også sikker på.. 

Anmeld

10. august 2011

<3

Ja knus! det var synd men godt du kan se det fra den lyse side! Og ha et fantastisk bryllup!

Anmeld

10. august 2011

<3

Ja knus! det var synd men godt du kan se det fra den lyse side! Og ha et fantastisk bryllup!

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Det er jeg ked af at høre

Har selv været det igennem, og ved hvor ondt det gør indeni.

Hav et fantastisk bryllup, og  for at du snart bliver gravid igen

Anmeld

10. august 2011

Nitz - <3 David

Ja der er ikke meget at sige andet end det som alle andre allerede har skrevet.. Man må videre, og så igang igen.. Jeg mistede også det første (marts i år), som lige som dit ikke havde udviklet sig til foster.. Jeg udskillede så det hele selv. og slap for udskrabningen..
jeg er idag i uge 17.. og alt set ud til at være 100% iorden..

Ønsker dig et rigtig godt bryllup, og go arbejdslyst på projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.