Jeg bløder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Risen

ønskebarn74 skriver:

Puha, den møg ventetid... Sådan en gang lort!!!!!  alt hvad jeg kan for at den lille har det fint!!!!!! KÆMPE KRAMMER...

Jaa, heldigvis kun 2 dage og ikke mere.. Tak for kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

2721

Risen skriver:

Tak søde.. Wow hvor jeg pludselig hader planlagte graviditeter.. 

Alt ville være så nemmere hvis jeg bare troede det var mens der var kommet.. hihi

Det kan jeg sørme godt forstå.
Uvisheden, må godt nok ikke være rar

Anmeld

3. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Ja, desværre.. Det blev til en kort graviditet på 8 uger.. 

Skal ind på hvidovre idag og sendes videre i forløbet.. Nogen der ved hvad der kommer til at ske derinde?

Knus

Det er jeg sørme ked af at høre søde  Øv noget møg. 

Anmeld

3. august 2011

Risen

Puslingen skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå.
Uvisheden, må godt nok ikke være rar

Nej, det er absolut den sværeste.. 

Anmeld

3. august 2011

AWO

Åh, søde!!!!!!

Hvor er det da bare noget møg, det hele! Jeg håber virkelig, at det hele løser sig til det bedste, og at i får en afklaring hurtigst muligt.

Anmeld

3. august 2011

Mor til L&S

for at baby har det godt inde i maven og at klarer den!

Anmeld

4. august 2011

Bavianis

Risen skriver:

Tak det er rart at vide. Blødte du selv under din graviditet? 

Jeg har haft en graviditet hvor jeg blødte rigtigt meget, men hvor babyen bare blev siddende ligegyldigt hvad - de kan holde til utroligt meget derinde, og de bekymrer sig ikke sådan (som moderen altid gør - kender det!). Min læge sagde endda, at jeg helt sikkert havde aborteret, men inden jeg skulle have udskrab 3 uger senere scannede de mig heldigvis - og fandt ud af at babyen stadig var der og trivedes!

Dog synes jeg godt nok det er lang tid du skal vente på at få svar, det må være ulideligt...

Anmeld

10. august 2011

Risen

En kedelig update her fra.. Der var en graviditet men desværre ikke noget foster. Kroppen havde prøvet at "udrydde" graviditeten selv, men kunne desværre ikke få det hele med så har været til en udskrapning i dag med fuld narkose og det hele. Gud for jeg føler for alle jer andre som har oplevet det/ eller skal komme til det.. 

Men må tænke positivt, nu kan jeg være knald hamrende fuld på min bryllupsdag og feste lidt for den pa hvor jeg var pinlig ædru.. og jeg kan blive gravid så det passer bedre med studiet.. Der er nok en mening med alting og det skulle bare ikke være nu, men først om 1 måned eller 2.. 

Anmeld

10. august 2011

Risen

En kedelig update her fra.. Der var en graviditet men desværre ikke noget foster. Kroppen havde prøvet at "udrydde" graviditeten selv, men kunne desværre ikke få det hele med så har været til en udskrapning i dag med fuld narkose og det hele. Gud for jeg føler for alle jer andre som har oplevet det/ eller skal komme til det.. 

Men må tænke positivt, nu kan jeg være knald hamrende fuld på min bryllupsdag og feste lidt for den pa hvor jeg var pinlig ædru.. og jeg kan blive gravid så det passer bedre med studiet.. Der er nok en mening med alting og det skulle bare ikke være nu, men først om 1 måned eller 2.. 

Anmeld

10. august 2011

Risen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.