Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: UPDATE.. Har været på hvidovre nu.. Baby ligger der stadig, men der var meget blod omkring, så kun tiden kan vise om jeg er igang med aborterer.. Jeg skal ind og have taget en ny blodprøve på fredag hvorefter jeg vil få svar samme eftermiddag...
UPDATE..
Har været på hvidovre nu.. Baby ligger der stadig, men der var meget blod omkring, så kun tiden kan vise om jeg er igang med aborterer.. Jeg skal ind og have taget en ny blodprøve på fredag hvorefter jeg vil få svar samme eftermiddag...
Hov jeg nåede lige at begynde at skrive inden updaten... alt hvad jeg kan for at babyen klarer den!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Hov jeg nåede lige at begynde at skrive inden updaten... alt hvad jeg kan for at babyen klarer den!!!!!!!!
Tak skal du ha.. Jeg ved godt det næsten er forkert at sige sådan her, men er bare så bange for at der er noget galt med barnet siden at jeg bløder sådan at jeg nærmest ikke har lyst til at beholde det.. Jeg synes det virker så unormalt at bløde så kraftigt.. Men selvfølgelig hvis barnet er sundt og rask og bliver, er det jo helt fantastisk.. Men hold da op en rutjsetur ..
Risen skriver: Tak skal du ha.. Jeg ved godt det næsten er forkert at sige sådan her, men er bare så bange for at der er noget galt med barnet siden at jeg bløder sådan at jeg nærmest ikke har lyst til at beholde det.. Jeg synes det virker så unormalt at bløde så kraftigt.. Men selvfølgelig hvis barnet er sundt og rask og bliver, er det jo helt fantastisk.. Men hold da op en rutjsetur ..
Jeg vil bare komme med en trøstende skulder, og sige, at man kan bløde utroligt meget - uden at man aborterer eller at det er tegn på at der er noget galt med babyen.
Knæk og bræk du søde.
Ja, jeg kan godt følge dig... Tror de færreste har lyst til et barn der fejler noget... Jeg håber sådan at der ikke er noget med den lille, at det bare er noget kroppen lige skal af med!!!!! Puha hvor er det bare en hård omgang!!!!! Hvornår tjekker de dig igen?????
hvad der kan for at baby har det godt!!
Bavianis skriver: Jeg vil bare komme med en trøstende skulder, og sige, at man kan bløde utroligt meget - uden at man aborterer eller at det er tegn på at der er noget galt med babyen. Knæk og bræk du søde.
Tak det er rart at vide. Blødte du selv under din graviditet?
ønskebarn74 skriver: Ja, jeg kan godt følge dig... Tror de færreste har lyst til et barn der fejler noget... Jeg håber sådan at der ikke er noget med den lille, at det bare er noget kroppen lige skal af med!!!!! Puha hvor er det bare en hård omgang!!!!! Hvornår tjekker de dig igen?????
Ja, det er ulideligt ikke at vide noget. Er jo ikke engang blevet klogere efter at være derinde.. Jeg skal have en ny blodprøve fredag og får svar om mit tal er faldet eller vokset og så får jeg en henvisning til en scanning derefter..
Puslingen skriver: finger for at den lille klare denKæmpe kram til dig smukke
finger for at den lille klare denKæmpe kram til dig smukke
Tak søde.. Wow hvor jeg pludselig hader planlagte graviditeter..
Alt ville være så nemmere hvis jeg bare troede det var mens der var kommet.. hihi
Risen skriver: Ja, det er ulideligt ikke at vide noget. Er jo ikke engang blevet klogere efter at være derinde.. Jeg skal have en ny blodprøve fredag og får svar om mit tal er faldet eller vokset og så får jeg en henvisning til en scanning derefter..
Puha, den møg ventetid... Sådan en gang lort!!!!! alt hvad jeg kan for at den lille har det fint!!!!!! KÆMPE KRAMMER...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128