Mon det er tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Så i regner bare med, at det er plukveer og ikke rigtige veer?

jeg selv regner bare med det er plukveer for de gør som sådan ikke ondt og de trækker ikke om i lænden. ved ikke helt hvad de tror på svangre.

jeg har ihverfald fået lov at komme hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

jeg selv regner bare med det er plukveer for de gør som sådan ikke ondt og de trækker ikke om i lænden. ved ikke helt hvad de tror på svangre.

jeg har ihverfald fået lov at komme hjem igen.

Hvordan har du det nu?

Anmeld

4. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvordan har du det nu?

Gik på hovede i seng og vågnede ved en 23 tiden, med de vildeste plukveer og manden ringede til fg hvor vi skulle komme med det samme fik kørt endnu en ctg hvor jordemoderen også sagde det var helt vild.

Men som jordemodern fortalte og jeg jo også viste så kan de ikke gør så meget mere hvis fødslen er ved at nærme sig. hun har jo fået lungemodner, og da jeg samtidig er åbnet ca 4 cm måtte jeg ikke blive bange hvis det skete en af dagene, alligevel forslog hun vi tog væk i weekenden så jeg kunne få så meget ro som mulig.

Så nu tager vi ned til min forældre så kan Nicklas også hygge ved stranden og legeplandsen på campingpladsen mens mor bare ligger.

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Gik på hovede i seng og vågnede ved en 23 tiden, med de vildeste plukveer og manden ringede til fg hvor vi skulle komme med det samme fik kørt endnu en ctg hvor jordemoderen også sagde det var helt vild.

Men som jordemodern fortalte og jeg jo også viste så kan de ikke gør så meget mere hvis fødslen er ved at nærme sig. hun har jo fået lungemodner, og da jeg samtidig er åbnet ca 4 cm måtte jeg ikke blive bange hvis det skete en af dagene, alligevel forslog hun vi tog væk i weekenden så jeg kunne få så meget ro som mulig.

Så nu tager vi ned til min forældre så kan Nicklas også hygge ved stranden og legeplandsen på campingpladsen mens mor bare ligger.

Så må i få en god weekend og hygge jer.

Anmeld

4. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Så må i få en god weekend og hygge jer.

Tak har på fornemmelsen jeg bare kommmer til at ligge kan næsten ikke gå i dag.

Anmeld

4. august 2011

Kofoed.

Tak har på fornemmelsen jeg bare kommmer til at ligge kan næsten ikke gå i dag.

Men det er jo også dejligt nok.

Anmeld

4. august 2011

ønskeprinsesse2011

puha hvor er det spændende. jeg selv har utrolig mange plukveer i dag. ja faktisk hele tiden men de ik regelmæssige og de gør som sådan ik ondt de er bare ubehagelige..

håber du får en rolig weekend

Anmeld

4. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

puha hvor er det spændende. jeg selv har utrolig mange plukveer i dag. ja faktisk hele tiden men de ik regelmæssige og de gør som sådan ik ondt de er bare ubehagelige..

håber du får en rolig weekend

Tusind tak. Vi har lige gjort vognen klar iiih det skal blive dejlig at få lidt ro for biler og alle de mennesker som er her i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.