Mon det er tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Ja jeg mente bare, HVIS det er tegnblødning hehe. 

Ved jo heller ikke selvom det er tegnblødning bløder jo ikke rigtig mere kun sådan noget plet plet noget.

Fik ikke tegnblødning med nicklas der blødte jeg bare en del gennem hele graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Stilhed Ej driller, håber da lige hende lunger bliver helt klare først, men ihh, hvis du føder nu, så går der da helt babyfnidder i gruppen og alle miste den lille mængde tålmodighed de havde.

hihi ja det tror jeg da også, hvis jeg stadig plet bløder i eftermiddag ringer jeg lige til fg engang for at være sikker.

Blødte også en del med Nicklas i gennem hele graviditeten, bare ikke op til fødslen men blev jo også sat igang.

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

hihi ja det tror jeg da også, hvis jeg stadig plet bløder i eftermiddag ringer jeg lige til fg engang for at være sikker.

Blødte også en del med Nicklas i gennem hele graviditeten, bare ikke op til fødslen men blev jo også sat igang.

Håber ikke det er noget som sådan. Personligt synes jeg det er sent at begynde at pletbløde, men aner ikke så meget om det.

Men i har da lidt bølv også. Mon det stopper når de små er ude

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Håber ikke det er noget som sådan. Personligt synes jeg det er sent at begynde at pletbløde, men aner ikke så meget om det.

Men i har da lidt bølv også. Mon det stopper når de små er ude

Må indrømme jeg også er pænt træt af at jeg bare ikke kan have en helt almindelig graviditet uden nogle komplikationer nu det anden gang det er sådan ind og ud af ouh.

Håber på det holder op har jo som sådan ikke nogle tegn på fødslen ellers skulle gå i gang og går det helt galt er farmor jo hjeme lige neden under.

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

Ved jo heller ikke selvom det er tegnblødning bløder jo ikke rigtig mere kun sådan noget plet plet noget.

Fik ikke tegnblødning med nicklas der blødte jeg bare en del gennem hele graviditeten

Tror slet ikke jeg ved, hvad jeg ville tænke, hvis jeg blødte Ville nok blive lidt for begejstret grundet alt den snak om tegnblødning og fødsel hehe.

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Må indrømme jeg også er pænt træt af at jeg bare ikke kan have en helt almindelig graviditet uden nogle komplikationer nu det anden gang det er sådan ind og ud af ouh.

Håber på det holder op har jo som sådan ikke nogle tegn på fødslen ellers skulle gå i gang og går det helt galt er farmor jo hjeme lige neden under.

Skønt med en lige i nærheden.

Håber også min næste graviditet bliver mere håndgribelig, magter ikke sådan noget bølv her igen. Så forstår nu godt du også er ret irreteret. Hved jeg jeres planer med fremtidige børn? Om i stopper nu eller prøver "lykken" og tager en til?

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Tror slet ikke jeg ved, hvad jeg ville tænke, hvis jeg blødte Ville nok blive lidt for begejstret grundet alt den snak om tegnblødning og fødsel hehe.

Jeg tager det nu stille og rolig tror først når veerne rigtig går i gang eller vandet går jeg vil begynd at tænke lidt eller retter været helt ud af dem.

Intet er klar endnu, intet tøj er vasket hende seng er fyld med voksiposer dyner, sengerand ja alt som bestem ikke er kommet på sin plads.

Har jo så også været det hele igennem engang før. men vil nu stadig gerne have styr på det hele og kunne planlægge lidt. men jeg får jo nok ikke lov at bestemmer hvorår hun vil ud.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Skønt med en lige i nærheden.

Håber også min næste graviditet bliver mere håndgribelig, magter ikke sådan noget bølv her igen. Så forstår nu godt du også er ret irreteret. Hved jeg jeres planer med fremtidige børn? Om i stopper nu eller prøver "lykken" og tager en til?

Vi stopper nu, min krop egner sig bestem ikke til at være gravid, men skulle der ske en ups´er inden fordi næste år så tager vi det med. men må sige når vi når at lille pigen bliver en 4-5 år så kommer en abort på tale.

Kan til tider drømme om at få en nr 3 også, men syntes bare ikke der er sådan noget som siger for nr 3 vi skal have ny bil, flytte til større, det bliver dyre med alt ferie forlystelser. men når jeg så tænker på den kærlighed som Nicklas giver mig og så gang 3 ja så er jeg da helt sikkert klar igen. men det må bare ikke kun være derfor der skal komme en 3´er.

Så vi stopper nu.

Anmeld

3. august 2011

Nynne88

Jeg synes bestemt at du lige skal ringe til din jordemoder eller fødegangen - bare lige for at høre. Det kan jo være mange ting, også selvom du tager det helt roligt 

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Vi stopper nu, min krop egner sig bestem ikke til at være gravid, men skulle der ske en ups´er inden fordi næste år så tager vi det med. men må sige når vi når at lille pigen bliver en 4-5 år så kommer en abort på tale.

Kan til tider drømme om at få en nr 3 også, men syntes bare ikke der er sådan noget som siger for nr 3 vi skal have ny bil, flytte til større, det bliver dyre med alt ferie forlystelser. men når jeg så tænker på den kærlighed som Nicklas giver mig og så gang 3 ja så er jeg da helt sikkert klar igen. men det må bare ikke kun være derfor der skal komme en 3´er.

Så vi stopper nu.

Okay. Ja vi kigger efter noget med plads nok til 3-4 stykker af den grund, at jeg rigtig gerne vil have 4, men kæresten holder mest på to, men afviser ikke, at lysten til flere er der, det er bare frygten omkring denne graviditet der holder ham tilbage. Så for jeg en nem graviditet næste gang, så tager vi nok en treer også og har den en tvilling (tror jeg) vil vi blive lykkelige begge to

Men forstår jer nu godt, også i det med, at aldersforskellen ikke skal blive for stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.