Sanne og Nicklas skriver:
Vi stopper nu, min krop egner sig bestem ikke til at være gravid, men skulle der ske en ups´er inden fordi næste år så tager vi det med. men må sige når vi når at lille pigen bliver en 4-5 år så kommer en abort på tale.
Kan til tider drømme om at få en nr 3 også, men syntes bare ikke der er sådan noget som siger for nr 3 vi skal have ny bil, flytte til større, det bliver dyre med alt ferie forlystelser. men når jeg så tænker på den kærlighed som Nicklas giver mig og så gang 3 ja så er jeg da helt sikkert klar igen. men det må bare ikke kun være derfor der skal komme en 3´er.
Så vi stopper nu.
Okay. Ja vi kigger efter noget med plads nok til 3-4 stykker af den grund, at jeg rigtig gerne vil have 4, men kæresten holder mest på to, men afviser ikke, at lysten til flere er der, det er bare frygten omkring denne graviditet der holder ham tilbage. Så for jeg en nem graviditet næste gang, så tager vi nok en treer også og har den en tvilling (tror jeg) vil vi blive lykkelige begge to 
Men forstår jer nu godt, også i det med, at aldersforskellen ikke skal blive for stor.
Anmeld