Mon det er tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Har været et par timer på svangre til obs da jeg stadig bløder lidt, blev scannet og det ser ud til at lille pigen har det fint, men de er ikke sikkert på om det er livmoderen som trækker sig sammen eller om det er fordi der måske kan være en lille rift.

Har fået nogle piller med hjem som skulle gør det holde op med at bløde hvis det er en rift.

Okay, lad os håbe pillerne virker så, er da ikke sjovt at gå og bløde

Var ellers lige ved og tro, at der allerede skulle tages hul på fødselslisten, men det venter vi lige lidt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvornår skal de så have virket inden? I forhold til om det er noget andet.

I løbet af en dags tid, men lige nu får jeg flere og flere stik, nivende jagende ting i hele underlivet rigtig rigtig træls. så ja må jo bare se om det er fødslen som er på vej.

Skal kontakte dem igen hvis de ikke holder op i løbet af aften.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Okay, lad os håbe pillerne virker så, er da ikke sjovt at gå og bløde

Var ellers lige ved og tro, at der allerede skulle tages hul på fødselslisten, men det venter vi lige lidt med

Hihi ja lad os håbe vi venter en 3 uger endnu og jeg ikke bliver den første

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

I løbet af en dags tid, men lige nu får jeg flere og flere stik, nivende jagende ting i hele underlivet rigtig rigtig træls. så ja må jo bare se om det er fødslen som er på vej.

Skal kontakte dem igen hvis de ikke holder op i løbet af aften.

Ihh ha altså. Hvor vil jeg gerne være sammen med jer nu, synes det er spændende, men også lidt skrammende. Håber du opdatere ind imellem, selvom det nok er svært.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ihh ha altså. Hvor vil jeg gerne være sammen med jer nu, synes det er spændende, men også lidt skrammende. Håber du opdatere ind imellem, selvom det nok er svært.

Jeg skal prøve alt det jeg kan. Jeg er bare meget træt nu, men kan bare slet ikke finde ro samtidig drikker jeg hele tiden og glemmer at spise. så nu skal der lige lidt mad ned og så vil jeg gå i seng i håb om at få hvilet lidt hvis der nu skulle ske noget.

men tror jeg nu ikke der gør, har ikke sådan rigtig plukveer lå ned en ctg i 2 timer og hvade 7 plukveer mens det jo ingen ting.

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Jeg skal prøve alt det jeg kan. Jeg er bare meget træt nu, men kan bare slet ikke finde ro samtidig drikker jeg hele tiden og glemmer at spise. så nu skal der lige lidt mad ned og så vil jeg gå i seng i håb om at få hvilet lidt hvis der nu skulle ske noget.

men tror jeg nu ikke der gør, har ikke sådan rigtig plukveer lå ned en ctg i 2 timer og hvade 7 plukveer mens det jo ingen ting.

Nej det var ikke så slemt med plukveer. Er det egentlig tydeligt på en CTG om det er plukveer eller almindelige veer.

Du må sove godt

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Hihi ja lad os håbe vi venter en 3 uger endnu og jeg ikke bliver den første

Ja, så er hun så godt som færdigbagt - så er hun mere end velkommen

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ja, så er hun så godt som færdigbagt - så er hun mere end velkommen

Netop

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Nej det var ikke så slemt med plukveer. Er det egentlig tydeligt på en CTG om det er plukveer eller almindelige veer.

Du må sove godt

De kan ikke sig om det er plukveer eller om det er veer efter hvad de fortalte under fødslen med Nicklas for der sagde min mand og mor også hele tiden nøhj den var god indtil jordemoder fortalt den bare indikerede at der kom en ve

Så der blev de lidt sluk øret.

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

De kan ikke sig om det er plukveer eller om det er veer efter hvad de fortalte under fødslen med Nicklas for der sagde min mand og mor også hele tiden nøhj den var god indtil jordemoder fortalt den bare indikerede at der kom en ve

Så der blev de lidt sluk øret.

Så i regner bare med, at det er plukveer og ikke rigtige veer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.