Mon det er tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.975 visninger
47 svar
0 synes godt om
3. august 2011

SaNiNa

Har i nat og her til morgen blød en del af jeg ikke har blødt under hele graviditeten.

Er lidt spændt på hvorfor jeg bløder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Har i nat og her til morgen blød en del af jeg ikke har blødt under hele graviditeten.

hvor langt er du henne nu? mon ikke du skulle ringe til føde gangen er det ikke dig der har været der meget pga af veer...

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

hvor langt er du henne nu? mon ikke du skulle ringe til føde gangen er det ikke dig der har været der meget pga af veer...

Jeg er 33+2. Det er jo meget normalt at blød i slutningen af graviditeten er ikke spor nervøs pga blødningen. Og de vil alligevel ikke stoppe fødslen hvis den skulle gå i gang pga min voldsomme plukveer jeg har i perioder.

Jeg skal bare ringe 112 hvis det hele går i gang, da lille pigen ikke står fast og står med hovede opad endnu og vand jo nok ikke vil gå så.

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

Hmm det lyder da lidt spændende. Har hørt de fleste sige, at når man har tegnblødning går der max en 3 dage til fødsel?

Du må endelig holde os opdateret! Tænk engang hvis du lige overhalede alle i augustgruppen

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Hmm det lyder da lidt spændende. Har hørt de fleste sige, at når man har tegnblødning går der max en 3 dage til fødsel?

Du må endelig holde os opdateret! Tænk engang hvis du lige overhalede alle i augustgruppen

hihi rolig nu piger, det kan jo også bare være min livmoder der gør sig klar.

Det kan være så mange ting. Tror ikke jeg går i fødsel lige med det samme har næsten ikke haft en plukve i dag helt underlig, men lille pigen er så dejlig aktiv (tror hun er ved at lære at håndtere en hest)

Skal helt sikkert nok skrive når/hvis der sker mere. Men mon ikke hun bliver derinde lidt endnu. bare lige et par uger

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Det kan være så mange ting. Tror ikke jeg går i fødsel lige med det samme har næsten ikke haft en plukve i dag helt underlig, men lille pigen er så dejlig aktiv (tror hun er ved at lære at håndtere en hest)

Skal helt sikkert nok skrive når/hvis der sker mere. Men mon ikke hun bliver derinde lidt endnu. bare lige et par uger

Kan kun sige:

Stilhed før stormen

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Kan kun sige:

Stilhed før stormen

Hihi. og nu som jeg lige skrev jeg ikke rigtig hvade nogle plukveer kommer de så og en forfærdelig spænende fornede om bagtil.

uuuumh

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Hihi. og nu som jeg lige skrev jeg ikke rigtig hvade nogle plukveer kommer de så og en forfærdelig spænende fornede om bagtil.

uuuumh

Stilhed Ej driller, håber da lige hende lunger bliver helt klare først, men ihh, hvis du føder nu, så går der da helt babyfnidder i gruppen og alle miste den lille mængde tålmodighed de havde.

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Kan kun sige:

Stilhed før stormen

Hihi! 

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

Ja jeg mente bare, HVIS det er tegnblødning hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.