Mon det er tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Okay. Ja vi kigger efter noget med plads nok til 3-4 stykker af den grund, at jeg rigtig gerne vil have 4, men kæresten holder mest på to, men afviser ikke, at lysten til flere er der, det er bare frygten omkring denne graviditet der holder ham tilbage. Så for jeg en nem graviditet næste gang, så tager vi nok en treer også og har den en tvilling (tror jeg) vil vi blive lykkelige begge to

Men forstår jer nu godt, også i det med, at aldersforskellen ikke skal blive for stor.

man skal helt sikkert være enige om antallet før han gå igang igen.

Hihi alle troede jo vi ville få tvilliger første gang da jeg er tvilling nej der kom kun 1 og det sammen denne her gang men der kommer kun 1.

Er nu også glad for der ikke kommer 2 på engang, men vi hvade jo også klaret 2 og så var det jo kun en graviditet og 1 fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Jeg synes bestemt at du lige skal ringe til din jordemoder eller fødegangen - bare lige for at høre. Det kan jo være mange ting, også selvom du tager det helt roligt 

Jeg ringer først på eftermiddagen, hvis det bliver ved. Jeg vil lige prøve at lægge mig og se hvordan det hele forsætter eller om det bliver ved/værre

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

man skal helt sikkert være enige om antallet før han gå igang igen.

Hihi alle troede jo vi ville få tvilliger første gang da jeg er tvilling nej der kom kun 1 og det sammen denne her gang men der kommer kun 1.

Er nu også glad for der ikke kommer 2 på engang, men vi hvade jo også klaret 2 og så var det jo kun en graviditet og 1 fødsel

Vi har prøvet både at vente en og to, så aner ikke hvad det bliver næste gang og nej 3 er IKKE en mulighed, vil ikk.

Det jo det, værelserne kan altid bruges til noget andet, så pladsen skal ikke holde os tilbage, det er bare den her graviditet der holder drømmene om kæmpe familie tilbage. Men antallet hedder max 4, kan eller vil ikke have flere. Har også mange år endnu til at få unger, fylder 21 på lørdag, så tralvt har vi jo ikke.

Det er faktisk ret smart med tvillinger, du før to på en omgang og tvivler på at graviditeten ville blive meget værre og de kloge siger jo, at nummer to nærmest bare glider ud, så det er færre smerter, end hvis du skulle føde to gange... Tilgengæld er der dobbelt så meget arbejde den første tid.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Vi har prøvet både at vente en og to, så aner ikke hvad det bliver næste gang og nej 3 er IKKE en mulighed, vil ikk.

Det jo det, værelserne kan altid bruges til noget andet, så pladsen skal ikke holde os tilbage, det er bare den her graviditet der holder drømmene om kæmpe familie tilbage. Men antallet hedder max 4, kan eller vil ikke have flere. Har også mange år endnu til at få unger, fylder 21 på lørdag, så tralvt har vi jo ikke.

Det er faktisk ret smart med tvillinger, du før to på en omgang og tvivler på at graviditeten ville blive meget værre og de kloge siger jo, at nummer to nærmest bare glider ud, så det er færre smerter, end hvis du skulle føde to gange... Tilgengæld er der dobbelt så meget arbejde den første tid.

Ja er er dobbelt så hårdt hvis man syntes det er hårdt at være forældre. vil sige vi har det let, det er kun perioder det kan være hårdt som nu hvor jeg ikke kan så meget og må afvise ham. ellers så syntes jeg virkelig det har været alt for let at blive forældre troede det var værre med så små.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

En lille update.

Har snakket med fg og hvis det ikke er hold op til kl 15 skal jeg ringen igen, de kære jag, nivende halløj er også blevet værre, men mest når jeg bevæger mig

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

En lille update.

Har snakket med fg og hvis det ikke er hold op til kl 15 skal jeg ringen igen, de kære jag, nivende halløj er også blevet værre, men mest når jeg bevæger mig

Hvordan går det så?

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Eeej, har lige læst hele tråden igennem i håb om en afklaring / opdatering, så bliver da helt bekymret nu....

Håber I er okay, og at de har fundet ud af, hvorfor du bløder

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvordan går det så?

Har været et par timer på svangre til obs da jeg stadig bløder lidt, blev scannet og det ser ud til at lille pigen har det fint, men de er ikke sikkert på om det er livmoderen som trækker sig sammen eller om det er fordi der måske kan være en lille rift.

Har fået nogle piller med hjem som skulle gør det holde op med at bløde hvis det er en rift.

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Eeej, har lige læst hele tråden igennem i håb om en afklaring / opdatering, så bliver da helt bekymret nu....

Håber I er okay, og at de har fundet ud af, hvorfor du bløder

Har lige skrevet en update til kofoed

Anmeld

3. august 2011

Kofoed.

Har været et par timer på svangre til obs da jeg stadig bløder lidt, blev scannet og det ser ud til at lille pigen har det fint, men de er ikke sikkert på om det er livmoderen som trækker sig sammen eller om det er fordi der måske kan være en lille rift.

Har fået nogle piller med hjem som skulle gør det holde op med at bløde hvis det er en rift.

Hvornår skal de så have virket inden? I forhold til om det er noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.