Termin, men ingen tegn... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Muttitil1+1

Lukasmor skriver:

Haha min familie stod og nede på sygehuset da vi kom WHAT!?
Men nøj, hvor det prøvede at holde igen for jeg havde veer og bed fra mig

2 dage inden termin var min veninde oppe hos mig (hun er her meget tit). Hun sagde så at det måske var sidste gang vi så hinanden inden den lille kom. Jeg grinte jo bare for jeg havde ingen tegn og sagde så til hende at jeg var sikker på at der gik 14 dage endnu. Hun tog hjem og samme aften gik vanden og næste gang vi så hinanden, var på barselsstuen ;-)

Så bare slap af, så siger han selv til hvornår han vil ud

Det er så vildt, at det kan komme ud af den blå luft - man har jo ingen anelse overhovedet!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muttitil1+1

th skriver:

god ide, vi cyklede en tur aftene før... så det kan være det hjælper.

men tror også det er hvordan man tænker jeg havde sat mig i hovedet at jeg skulle gå 14 dage over.  så var slet ikke klar...

Hehe... er også af den overbevisning, at det kommer når man mindst venter det

Er lige flyttet, så frygtede at han ville melde sin ankomst midt i det hele, men nu er vi nået at komme på plads, hans værelse står klar, så nu venter vi bare... hehe

Anmeld

2. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
NadiaSK skriver:

Haha Elsker den måde du skriver på - super underholdende!

Tak for støtten

Og det vilde er at det kan ske lige nu...eller nu.....!! Jeg havde opgivet det hele og var sikker på at hun ALDRIG kom ud - var sikker på at jeg ville være gravid for evigt. Men fredag morgen kl. 7, da jeg skulle rejse mig fra sengen, gik vandet...det var vildt  Havde ingen tegn overhovedet inden !!!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

MKBP skriver:

Og det vilde er at det kan ske lige nu...eller nu.....!! Jeg havde opgivet det hele og var sikker på at hun ALDRIG kom ud - var sikker på at jeg ville være gravid for evigt. Men fredag morgen kl. 7, da jeg skulle rejse mig fra sengen, gik vandet...det var vildt  Havde ingen tegn overhovedet inden !!!

Synes det er så imponerende at det bare kan komme så pludseligt - det har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i

Men ja, lige nu føles det også som om jeg skal være gravid for altid... min veninde sagde også at hun slet ikke kunne forstå at maven ville være væk om lidt og så ville der være en lille person ved siden af mig. I hendes verden var jeg gravid for altid!
Lidt sjovt, de forestillinger man har

Anmeld

2. august 2011

th

NadiaSK skriver:

Hehe... er også af den overbevisning, at det kommer når man mindst venter det

Er lige flyttet, så frygtede at han ville melde sin ankomst midt i det hele, men nu er vi nået at komme på plads, hans værelse står klar, så nu venter vi bare... hehe

ja det er rigtig nok.

jeg troede også jeg skulle bruge mang timer på fødegangen, det blev kun 2 timer, så man kan bare ikke planlægge alt.

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Ja, men er bare SÅ dårlig til at slappe af! Ved godt at det er det man råder til, men tiden går jo bare så meget langsommere (sådan føles det) hehe

Men ja, det bliver vildt spændende, kan slet ikke vente! Der skal nok komme billedspam af Maxen - ville ikke kunne lade være Er selv SÅ spændt på at se hvordan han ser ud! Hele familien regner med en rødhåret vildbasse, men nu må vi se!

Bliver sat i gang senest d. 14. har jeg hørt - så skulle gerne snart have ham i armene!

Kender det udemærket godt... Det er super svært at slappe af når man er så spændt og glæder sig så meget som man gør

Men ellers, sørg for at have de sidste til klar til når i kommer hjem, sving støvsugeren en ekstra gang... Der er sku ikke meget der slår det at komme hjem til et lækkert oprydet hjem når man lige har født

Hihi åårh  En lille rødhåret dreng er da heller ikke til at stå for Hvad farve hår har manden?

Okay du har simpelthen allerede fået en tid til igangsætning? Tror dog ikke det kommer dertil Han skal nok komme når du mindst venter det

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

th skriver:

ja det er rigtig nok.

jeg troede også jeg skulle bruge mang timer på fødegangen, det blev kun 2 timer, så man kan bare ikke planlægge alt.

2 timer! Hold da op... nej det kan altså pludselig gå stærkt!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Kender det udemærket godt... Det er super svært at slappe af når man er så spændt og glæder sig så meget som man gør

Men ellers, sørg for at have de sidste til klar til når i kommer hjem, sving støvsugeren en ekstra gang... Der er sku ikke meget der slår det at komme hjem til et lækkert oprydet hjem når man lige har født

Hihi åårh  En lille rødhåret dreng er da heller ikke til at stå for Hvad farve hår har manden?

Okay du har simpelthen allerede fået en tid til igangsætning? Tror dog ikke det kommer dertil Han skal nok komme når du mindst venter det

ja overvejer også at give hjemmet endnu en omgang hehe

Jeg har rødblond hår og min mand er lyshåret (dog med rødt skæg), så oddsene for at Maxen får rødligt skær i håret er rimelig stor

Håber heller ikke det når til igangsætning, men det er jo "worst case scenario" I Esbjerg sætter de i gang 41+3, men der skal jeg til jordemoder, så hun sagde at hun ville forsøge at lave hindeløsning på mig der og så ville jeg nok få en tid til igangsætning om lørdagen... så hvis jeg sætter mig i hovedet at det senest bliver søndag d. 14. så burde jeg ikke blive skuffet hehe

Anmeld

2. august 2011

th

NadiaSK skriver:

2 timer! Hold da op... nej det kan altså pludselig gå stærkt!

ja det kan det, min mor nåde ikke at komme derud, vi nåde slet ikke at ringe til hende før det hele var overstået.

håber du snart føder og at det går godt.

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

th skriver:

ja det kan det, min mor nåde ikke at komme derud, vi nåde slet ikke at ringe til hende før det hele var overstået.

håber du snart føder og at det går godt.

Puha, det må du ikke sige! Min mor ville være knust Men det er jo ikke noget vi selv er herre over, så vi må jo bare se tiden an

Tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.