Termin, men ingen tegn... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.097 visninger
61 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Muttitil1+1

Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt

Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud!

Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Frk.S

En masse ve-støv herfra! Håber snart du får din lille dreng i armene.

Anmeld

2. august 2011

komodo

Sender et hel ve storm , og håber du snart har lillemanden i armene, ved godt hvordan det er at gå over termin, men man må trøste sig med at den lille ikke har en kalender derinde håber du snart får en dejlig fødsel

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Frk.S skriver:

En masse ve-støv herfra! Håber snart du får din lille dreng i armene.

Tusind tak - har brug for det

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

komodo skriver:

Sender et hel ve storm , og håber du snart har lillemanden i armene, ved godt hvordan det er at gå over termin, men man må trøste sig med at den lille ikke har en kalender derinde håber du snart får en dejlig fødsel

Takker

Det ville også være skræmmende, hvis han havde... hehe...

Anmeld

2. august 2011

Tropez

NadiaSK skriver:

Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt

Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud!

Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med

Først får du lige en masse ve støv og en kan kun sige jeg ved hvordan du har det, havde termin i lørdags og stadig er der kun plulveer og muren i mavsen ikke noget der bliver til noget, jeg har bedt om ro fra alle i min omgangskreds selv mine forældre har fået besked om ikke at spørge til om der snart sker noget, har sagt til folk at de nok skal få de nødvendige informationer, når jeg er sikker på vi er i fødsel.
held og lykke med det hele håber ikke du skal gå for lang tid og vente

Anmeld

2. august 2011

Jakob'sMor

Masser af vestøv sendes hermed din vej

Anmeld

2. august 2011

komodo

NadiaSK skriver:

Takker

Det ville også være skræmmende, hvis han havde... hehe...

Ja og det ville jo pludselig give ham mulighed for at jage med dig hvis du sakkede bagud i forhold til hans kalender

Anmeld

2. august 2011

Taniakb

En masse ve-støv fra en der selv er 40 + 5 og er pænt tålmodighed.. Håber det går stærkere for dig end det gør her

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Tropez skriver:

Først får du lige en masse ve støv og en kan kun sige jeg ved hvordan du har det, havde termin i lørdags og stadig er der kun plulveer og muren i mavsen ikke noget der bliver til noget, jeg har bedt om ro fra alle i min omgangskreds selv mine forældre har fået besked om ikke at spørge til om der snart sker noget, har sagt til folk at de nok skal få de nødvendige informationer, når jeg er sikker på vi er i fødsel.
held og lykke med det hele håber ikke du skal gå for lang tid og vente

Årh din stakkel - føler med dig. for at der snart sker noget for dig - for det er sgu træls at gå og vente Sender lige masser af vestøv i din retning også

Kan nu godt forstå du har sat familien på "pause", for selvom de kun mener det i en god mening er det stadig super frustrerende, når man ikke selv har en anelse om hvornår det sker. Har du fået en tid til igangsættelse, hvis det nu trækker helt urimeligt ud? ( for at det sker lige om lidt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.