NadiaSK skriver:
Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt 
Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer 
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud! 
Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med 
Husker godt hvordan det var ! Gik en uge over terminen
Og jeg ved godt at du bare gerne vil ha' ham ud, MEN...nyd nu lige den sidste tid. Læg dig på sofaen, nyd at du kan blunde hen, uden at du bliver vågnet af gråd. Ta' et laaangt varmt bad, uden at du skal skynde dig, fordi du enten ikke er sikker på at den lille sover eller fordi han græder. Ta' ud og shoppe, uden du skal ha autostol, pusletske og en million andre ting klar. Se en film, uden pauser, fordi han skal skiftes. Nyd at dine bryster ikke gør ondt....og ja der er tusind andre ting. Det er SKØNT at blive mor og den følelse under jeg alle kvinder at opleve, men det er også hårdt - ihvertfald det hårdeste jeg har prøvet og jeg er ellers ikke sådan at slå ud. Håber alt det bedste for dig og sender en masse ve-støv i din retning, men nyd lige den sidste tid uden baby - det bliver aldrig det samme igen.
Knus Mette (der lige blev afbrudt, da bettepigen vågnede...
)
Anmeld