Termin, men ingen tegn... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
NadiaSK skriver:

Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt

Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud!

Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med

Husker godt hvordan det var ! Gik en uge over terminen  Og jeg ved godt at du bare gerne vil ha' ham ud, MEN...nyd nu lige den sidste tid. Læg dig på sofaen, nyd at du kan blunde hen, uden at du bliver vågnet af gråd. Ta' et laaangt varmt bad, uden at du skal skynde dig, fordi du enten ikke er sikker på at den lille sover eller fordi han græder. Ta' ud og shoppe, uden du skal ha autostol, pusletske og en million andre ting klar. Se en film, uden pauser, fordi han skal skiftes. Nyd at dine bryster ikke gør ondt....og ja der er tusind andre ting. Det er SKØNT at blive mor og den følelse under jeg alle kvinder at opleve, men det er også hårdt - ihvertfald det hårdeste jeg har prøvet og jeg er ellers ikke sådan at slå ud. Håber alt det bedste for dig og sender en masse ve-støv i din retning, men nyd lige den sidste tid uden baby - det bliver aldrig det samme igen.

Knus Mette (der lige blev afbrudt, da bettepigen vågnede...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muttitil1+1

Mamalou skriver:

Hermed en ve-storm fra mig til dig Jeg ved hvordan du har det, jeg gik 10 dage over tid og det var hårdt. Men mon ikke din prins snart er i dine arme? Held og lykke med fødslen. Kh Louise

Tusind tak Louise

Håber så inderligt at jeg snart kan sidde med ham i mine arme og at kunne se hans stolte fars reaktion - tror han bliver helt blæst væk - han glæder sig SÅ meget

Anmeld

2. august 2011

lukasmor

For det første burde du fortælle familie og venner at du nok skal ringe som det første der sker noget, det andet er bare stressende

For det andet kan du slappe helt af, jeg havde heller ingen tegn overhovedet da vandet pludselig gik så det kan ske når som helst

Ønsker dig en dejlig fødsel!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Tropez skriver:

Jep det ville være dejligt og hun er gammel i gårde så er sikker på hun kan gøre et eller andet

Selvfølgelig kan hun det! Det handler om at tro på det!

Anmeld

2. august 2011

Sabina

NadiaSK skriver:

Tillykke med den lille

Håber virkelig ikke at jeg går så langt over tid, så suger lige til mig af al vestøvet!

Tusind tak

Mange tak  Nej lad os håbe at han snart kommer
Der er intet værre end at gå over tid. Nu har man ligesom ventet i ni måneder

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Kom så ud Max... Mor og far venter ivrigt på dig....

Ve-støv gange mange og HELD OG LYKKE!!!

Tusind tusind tak!

Og ja, vi venter nemlig bare rigtig ivrigt! Vi vil så gerne nusse om ham!

Anmeld

2. august 2011

th

NadiaSK skriver:

Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt

Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud!

Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med

hej

håber virkelig at du snart får din lille søn ud.

jeg fødte 2 dage før termin, men jeh lavede også en masse den dag.

købte blomster, jeg skulle plante ud

var i babysam

hentede min nevø og bar rundt på ham

pustede badebassin op og fyldte det op med vand...

stegte 8 bøffer til fryseren(det bedste jeg har gjort at lave til fryseren til når vi kom hjem fra sygehuset)

god dag

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

MKBP skriver:

Husker godt hvordan det var ! Gik en uge over terminen  Og jeg ved godt at du bare gerne vil ha' ham ud, MEN...nyd nu lige den sidste tid. Læg dig på sofaen, nyd at du kan blunde hen, uden at du bliver vågnet af gråd. Ta' et laaangt varmt bad, uden at du skal skynde dig, fordi du enten ikke er sikker på at den lille sover eller fordi han græder. Ta' ud og shoppe, uden du skal ha autostol, pusletske og en million andre ting klar. Se en film, uden pauser, fordi han skal skiftes. Nyd at dine bryster ikke gør ondt....og ja der er tusind andre ting. Det er SKØNT at blive mor og den følelse under jeg alle kvinder at opleve, men det er også hårdt - ihvertfald det hårdeste jeg har prøvet og jeg er ellers ikke sådan at slå ud. Håber alt det bedste for dig og sender en masse ve-støv i din retning, men nyd lige den sidste tid uden baby - det bliver aldrig det samme igen.

Tusind tak for de gode råd!

Og du har jo så evigt ret, men hvor er man dårlig til at nyde den sidste tid, man har alene! Man er jo så utålmodig og kan bare ikke vente! Må lige gøre hvad jeg kan for at slå koldt vand i blodet og være lidt god ved mig selv den sidste tid her. Manden og jeg er heldigvis rigtig gode til at hygge om hinanden i de her dage og nyde vores tid sammen, så der gør vi da noget rigtigt hehe...

Glæder mig til den hårde opgave det er at blive mor, også selvom den skræmmer mig helt vanvittigt meget! Men jeg ved, at vi nok skal klare det, og at vi bliver en dejlig og kærlig familie

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Tusind tusind tak!

Og ja, vi venter nemlig bare rigtig ivrigt! Vi vil så gerne nusse om ham!

Det kan jeg godt forstå... Men som der bliver sagt tidligere i tråden... Sørg for at få hvilet godt nu her...

Ååårh... Det bliver så spændende... Jeg glæder mig så meget til at høre FB og se billeder af det lille vidunder!

Og som du også selv siger, han har det nok rigtig godt inde i hulen og han skal jo nok komme ud, der er ihvertfald ikke mere end to uger til i har jeres lille skat i armene

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

MKBP skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.