Termin, men ingen tegn... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Muttitil1+1

Lukasmor skriver:

For det første burde du fortælle familie og venner at du nok skal ringe som det første der sker noget, det andet er bare stressende

For det andet kan du slappe helt af, jeg havde heller ingen tegn overhovedet da vandet pludselig gik så det kan ske når som helst

Ønsker dig en dejlig fødsel!

Ja, har prøvet men det siver ikke ind Min mor er helt oppe på dupperne, for hun skal nå fra Roskilde til Esbjerg, og hun frygter sådan, at det hele pludselig går så stærkt, at hun ikke når det.. hehe

Satser på der snart sker noget lige pludselig

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muttitil1+1

Sabina skriver:

Mange tak  Nej lad os håbe at han snart kommer
Der er intet værre end at gå over tid. Nu har man ligesom ventet i ni måneder

Ja lige præcis! Man føler man har ventet længe nok hehe

Anmeld

2. august 2011

Sabina

NadiaSK skriver:

Ja lige præcis! Man føler man har ventet længe nok hehe

Ja .. Men krydser fingre for, at der snart sker noget

Anmeld

2. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
NadiaSK skriver:

Tusind tak for de gode råd!

Og du har jo så evigt ret, men hvor er man dårlig til at nyde den sidste tid, man har alene! Man er jo så utålmodig og kan bare ikke vente! Må lige gøre hvad jeg kan for at slå koldt vand i blodet og være lidt god ved mig selv den sidste tid her. Manden og jeg er heldigvis rigtig gode til at hygge om hinanden i de her dage og nyde vores tid sammen, så der gør vi da noget rigtigt hehe...

Glæder mig til den hårde opgave det er at blive mor, også selvom den skræmmer mig helt vanvittigt meget! Men jeg ved, at vi nok skal klare det, og at vi bliver en dejlig og kærlig familie

Selvfølgelig kan man ikke vente  Og jeg var SÅ træt af alle dem der netop sagde alle de ting, som jeg lige har skrevet til dig - for jeg ville jo bare ha' hende ud og være MOR !!! Men glæd dig det er stort - rigtig stort. Man ved ikke hvad man gør ind til og gudskelov for det - ha ha...

Håber du får en fantastisk fødsel (husk at det er lige om lidt det sker - om mindre end en uge er du MOR, for evigt og altid) !!

Knus...

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

th skriver:

hej

håber virkelig at du snart får din lille søn ud.

jeg fødte 2 dage før termin, men jeh lavede også en masse den dag.

købte blomster, jeg skulle plante ud

var i babysam

hentede min nevø og bar rundt på ham

pustede badebassin op og fyldte det op med vand...

stegte 8 bøffer til fryseren(det bedste jeg har gjort at lave til fryseren til når vi kom hjem fra sygehuset)

god dag

Hvor dejligt for dig

Jeg har ikke bestilt andet end at være aktiv, men det hjælper åbenbart ikke her
Min jordemoder har bedt mig slappe af og min familie synes også jeg laver alt for meget... hehe...
Men tror jeg tager en tur på cyklen, så jeg kan få rørt mig lidt og tiden føles lidt kortere

Tak

Anmeld

2. august 2011

lukasmor

NadiaSK skriver:

Ja, har prøvet men det siver ikke ind Min mor er helt oppe på dupperne, for hun skal nå fra Roskilde til Esbjerg, og hun frygter sådan, at det hele pludselig går så stærkt, at hun ikke når det.. hehe

Satser på der snart sker noget lige pludselig

Tusind tak

Haha min familie stod og nede på sygehuset da vi kom WHAT!?
Men nøj, hvor det prøvede at holde igen for jeg havde veer og bed fra mig

2 dage inden termin var min veninde oppe hos mig (hun er her meget tit). Hun sagde så at det måske var sidste gang vi så hinanden inden den lille kom. Jeg grinte jo bare for jeg havde ingen tegn og sagde så til hende at jeg var sikker på at der gik 14 dage endnu. Hun tog hjem og samme aften gik vanden og næste gang vi så hinanden, var på barselsstuen ;-)

Så bare slap af, så siger han selv til hvornår han vil ud

Anmeld

2. august 2011

th

NadiaSK skriver:

Hvor dejligt for dig

Jeg har ikke bestilt andet end at være aktiv, men det hjælper åbenbart ikke her
Min jordemoder har bedt mig slappe af og min familie synes også jeg laver alt for meget... hehe...
Men tror jeg tager en tur på cyklen, så jeg kan få rørt mig lidt og tiden føles lidt kortere

Tak

god ide, vi cyklede en tur aftene før... så det kan være det hjælper.

men tror også det er hvordan man tænker jeg havde sat mig i hovedet at jeg skulle gå 14 dage over.  så var slet ikke klar...

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Det kan jeg godt forstå... Men som der bliver sagt tidligere i tråden... Sørg for at få hvilet godt nu her...

Ååårh... Det bliver så spændende... Jeg glæder mig så meget til at høre FB og se billeder af det lille vidunder!

Og som du også selv siger, han har det nok rigtig godt inde i hulen og han skal jo nok komme ud, der er ihvertfald ikke mere end to uger til i har jeres lille skat i armene

Ja, men er bare SÅ dårlig til at slappe af! Ved godt at det er det man råder til, men tiden går jo bare så meget langsommere (sådan føles det) hehe

Men ja, det bliver vildt spændende, kan slet ikke vente! Der skal nok komme billedspam af Maxen - ville ikke kunne lade være Er selv SÅ spændt på at se hvordan han ser ud! Hele familien regner med en rødhåret vildbasse, men nu må vi se!

Bliver sat i gang senest d. 14. har jeg hørt - så skulle gerne snart have ham i armene!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Sabina skriver:

Ja .. Men krydser fingre for, at der snart sker noget

Tak

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

MKBP skriver:

Selvfølgelig kan man ikke vente  Og jeg var SÅ træt af alle dem der netop sagde alle de ting, som jeg lige har skrevet til dig - for jeg ville jo bare ha' hende ud og være MOR !!! Men glæd dig det er stort - rigtig stort. Man ved ikke hvad man gør ind til og gudskelov for det - ha ha...

Håber du får en fantastisk fødsel (husk at det er lige om lidt det sker - om mindre end en uge er du MOR, for evigt og altid) !!

Knus...

Haha Elsker den måde du skriver på - super underholdende!

Tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.