Termin, men ingen tegn... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Muttitil1+1

Jakob'sMor skriver:

Masser af vestøv sendes hermed din vej

Tak skal du have Jeg tager imod med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muttitil1+1

komodo skriver:

Ja og det ville jo pludselig give ham mulighed for at jage med dig hvis du sakkede bagud i forhold til hans kalender

Haha! Total super-baby - men okay, det ville svare til de drømme, jeg har haft - har født børn der både kunne snakke, gå osv. lige da de kom ud!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Taniakb skriver:

En masse ve-støv fra en der selv er 40 + 5 og er pænt tålmodighed.. Håber det går stærkere for dig end det gør her

Puha, din stakkel. Sender en hel storm i din retning og for der snart sker noget!

Ventetiden er jo ulidelig og kunne forestille mig at det kun bliver værre fra nu af Vi må nok bare trøste os med, at vi inden længe har vores guldklumper i armene!

Anmeld

2. august 2011

Tropez

NadiaSK skriver:

Årh din stakkel - føler med dig. for at der snart sker noget for dig - for det er sgu træls at gå og vente Sender lige masser af vestøv i din retning også

Kan nu godt forstå du har sat familien på "pause", for selvom de kun mener det i en god mening er det stadig super frustrerende, når man ikke selv har en anelse om hvornår det sker. Har du fået en tid til igangsættelse, hvis det nu trækker helt urimeligt ud? ( for at det sker lige om lidt)

Takker mange gange for ve støv og håber så det virker, vi skal til jdm på torsdag hvis der ikke er sket noget der vil hun kigge på om hun kunne løsne hinder, da jeg er meget påvirket af graviditeten nu, og mit blodtryk var en anelse forhøjet sidst er hun ikke helt tilfreds og blev beordret hjem i seng, så håber at hun kan gøre noget på torsdag så der kan komme fut i tingene

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Tropez skriver:

Takker mange gange for ve støv og håber så det virker, vi skal til jdm på torsdag hvis der ikke er sket noget der vil hun kigge på om hun kunne løsne hinder, da jeg er meget påvirket af graviditeten nu, og mit blodtryk var en anelse forhøjet sidst er hun ikke helt tilfreds og blev beordret hjem i seng, så håber at hun kan gøre noget på torsdag så der kan komme fut i tingene

Ej, det ville da bare være dejligt! Håber der sker noget inden torsdag, men hvis ikke, så satser vi på, at hun kan udføre mirakler!!!

Anmeld

2. august 2011

Sabina

NadiaSK skriver:

Så nåede jeg termin med stor utålmodighed, og nu går tiden bare laaaaaangsomt

Alle skriver og ringer - ville virkelig ønske at alle deres tanker kunne få vores lille prins til verden, men i sidste ende er det jo nok noget han styrer
Tror han har det alt for godt inde i hulen - han ved slet ikke, at der venter ham noget bedre, når han kommer ud!

Tager glædeligt imod vestøv, tanker, knus og ideer til, hvad jeg kan fordrive tiden med

Øv øv. Jeg har selv lige været der. Gik desværre 13 dage over tid.  Men ud kom han da  

Sender dig en masse ve-støøøøøv  Og kæmpe knus herfra .. Håber snart at han melder sin ankomst, den lille prins

Anmeld

2. august 2011

Mamalou

Hermed en ve-storm fra mig til dig Jeg ved hvordan du har det, jeg gik 10 dage over tid og det var hårdt. Men mon ikke din prins snart er i dine arme? Held og lykke med fødslen. Kh Louise

Anmeld

2. august 2011

Tropez

NadiaSK skriver:

Ej, det ville da bare være dejligt! Håber der sker noget inden torsdag, men hvis ikke, så satser vi på, at hun kan udføre mirakler!!!

Jep det ville være dejligt og hun er gammel i gårde så er sikker på hun kan gøre et eller andet

Anmeld

2. august 2011

Muhmi

Kom så ud Max... Mor og far venter ivrigt på dig....

Ve-støv gange mange og HELD OG LYKKE!!!

Anmeld

2. august 2011

Muttitil1+1

Sabina skriver:

Øv øv. Jeg har selv lige været der. Gik desværre 13 dage over tid.  Men ud kom han da  

Sender dig en masse ve-støøøøøv  Og kæmpe knus herfra .. Håber snart at han melder sin ankomst, den lille prins

Tillykke med den lille

Håber virkelig ikke at jeg går så langt over tid, så suger lige til mig af al vestøvet!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.