Anonym skriver:
Ja det er måske sygeligt, men er desværre blevet lidt nervøse af at se Mission: Baby - fordi der var en del par der havde svært ved at blive gravide og nogle der måtte give op.. Så Mission: Baby har været både godt og ondt for os at se...
Og vi er naturligvis, blevet bange for at vi ender op som nogle af dem der desværre ikke kan få børn..
ja det er skræmmende ikke og kunne få børn...
men de fleste er gravide efter 1 års forsøg, man kan ikke bare planligge graviditeter de kommer når de kommer.
3 mdr er ingen tid..
at komme i udredning er ikke bare sjov og balade vi snupper lige en test for og se om vi kan blive gravide...
det er phykisk og fysisk hårdt.. jeg ville ikke ønske det for min værste fjænde.
+ jeg syntes det er at udnytte systemet.. hvis man beder om unødige undersøgelser der ikke har vist sig nødvendige.. og at lyve om hvor lang tid man har prøvet gør mig seriøst vred... det er jo fuskt og tro da fanden at systemet lider hvis flok snyder og det derfor er blevet krav at man selv betaler fra dag 1... så både 1 og efterfølgende børn er egenbetaling.
Anmeld