Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frk-stoltze skriver: Synes det er forskkleigt fra gang til gang hvor meget jeg får ondtog ja migræne er ALDRIG sjovt og man frygter altid, for hvornår næste gang dukker op Her er mens så små igan smukke, så jeg springer over testen igen igen pøj pøj med det, og hvis du får ondt, så ring så komme rjeg og yder lidt omsorg for dig hehe
Synes det er forskkleigt fra gang til gang hvor meget jeg får ondtog ja migræne er ALDRIG sjovt og man frygter altid, for hvornår næste gang dukker op Her er mens så små igan smukke, så jeg springer over testen igen igen pøj pøj med det, og hvis du får ondt, så ring så komme rjeg og yder lidt omsorg for dig hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Det værste er at jeg aldrig ved om jeg skal igennem hele turen eller "kun" have lidt af hvert de forskellige dage. :-( Ville ønske jeg bare kunne tage ibuprofen og så alt var til på et rimelig stade. Men jeg overlevet da. :-) Og øv med gigt. :-( det er ikke for sjov heller. :-(
Det værste er at jeg aldrig ved om jeg skal igennem hele turen eller "kun" have lidt af hvert de forskellige dage. :-( Ville ønske jeg bare kunne tage ibuprofen og så alt var til på et rimelig stade. Men jeg overlevet da. :-) Og øv med gigt. :-( det er ikke for sjov heller. :-(
det kan jeg godt forstå. - det er ikke fedt at "normalt" smertestillende ikke hjælper
anetteb skriver: det kan jeg godt forstå. - det er ikke fedt at "normalt" smertestillende ikke hjælper
Frk-Lotusblomst skriver: Nej bestemt ikke..
Nej bestemt ikke..
men håber da du klare den. og krydser finger for at de ikke går helt amok når nu du får din mens 1. gang :-)
Dengang jeg startede med at få p-piller var det for at fjerne smerterne. Jeg besvimede af smerter når jeg havde mens. Efter jeg er stoppet med dem har jeg fået smerter, men de kan tages med en pille og nogen gange har jeg dem ikke.. Så vil sige de er blevet mindre, men de er der stadigvæk
anetteb skriver: men håber da du klare den. og krydser finger for at de ikke går helt amok når nu du får din mens 1. gang :-)
grinny skriver: Dengang jeg startede med at få p-piller var det for at fjerne smerterne. Jeg besvimede af smerter når jeg havde mens. Efter jeg er stoppet med dem har jeg fået smerter, men de kan tages med en pille og nogen gange har jeg dem ikke.. Så vil sige de er blevet mindre, men de er der stadigvæk
Frk-Lotusblomst skriver: Tak for svar. Dejlgit at kunne fjerne dem med en pille.
Tak for svar. Dejlgit at kunne fjerne dem med en pille.
Jaa, det er skønt. En ibumetin og 20 min på sofaen er så kan jeg springe rundt igen
grinny skriver: Jaa, det er skønt. En ibumetin og 20 min på sofaen er så kan jeg springe rundt igen
Frk-Lotusblomst skriver: Jeg skal have den imorgen, har kun haft enkelte stød, eller kneb i underlivet indtil videre. SÅ enten får jeg den imorgen uden før-smerter som sådan og ellers er den forsinket pga. kroppen er underlig efter p.pillestop. Ellers er der noget helt trejde som helst først skulle ske om et par måneder. haha.
Jeg skal have den imorgen, har kun haft enkelte stød, eller kneb i underlivet indtil videre. SÅ enten får jeg den imorgen uden før-smerter som sådan og ellers er den forsinket pga. kroppen er underlig efter p.pillestop. Ellers er der noget helt trejde som helst først skulle ske om et par måneder. haha.
hæhæ. det må tiden jo vise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128