P-pillestop = hvordan blev smerterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Min mor har altid haft migræneanfald så længe jeg kan huske tilbage, så håber ikke jeg overtager det heller 

Neej puuha. jeg for du ikke "overtager" det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Neej puuha. jeg for du ikke "overtager" det..

Tak 

Anmeld

31. juli 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaah det er jo det. Det gør jeg dog i forvejen, uden den store hjælp. Desværre.
Håber på en genefri - eller nærmest genefri graviditet for dig.

hvilken smertestillende har du prøvet?

mange tak, det var sødt sagt - indtil videre klager jeg ikke, kun over varmen! hæhæ

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

hvilken smertestillende har du prøvet?

mange tak, det var sødt sagt - indtil videre klager jeg ikke, kun over varmen! hæhæ

Har fået alt hvad de vil give mig, lige fra alm. panodil, ipren, pinex, pamol til ibuprofen og andet gigtmedicin (kan ikke lige huske navnet) (har virket på min søster) dog ikke på mig, fik åndenød og ondt så jeg må nøjes med en blanding af ipren/ibuprofen og panodil. Det tager toppen, men ikke hen i nærheden af alle smerterne. , men lægerne ville ikke blive ved med at kaste piller min vej pga den tidligere reaktion. - Så følte mig egentlig lidt glemt og har siden bare gået med smerterne. (det var tilbage i 2007)

Også har jeg "lånt" nogen af min kærestes piller som han tog efter et fald fra 4 m højde, med brud på ryggen osv..

Anmeld

31. juli 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Har fået alt hvad de vil give mig, lige fra alm. panodil, ipren, pinex, pamol til ibuprofen og andet gigtmedicin (kan ikke lige huske navnet) (har virket på min søster) dog ikke på mig, fik åndenød og ondt så jeg må nøjes med en blanding af ipren/ibuprofen og panodil. Det tager toppen, men ikke hen i nærheden af alle smerterne. , men lægerne ville ikke blive ved med at kaste piller min vej pga den tidligere reaktion. - Så følte mig egentlig lidt glemt og har siden bare gået med smerterne. (det var tilbage i 2007)

Også har jeg "lånt" nogen af min kærestes piller som han tog efter et fald fra 4 m højde, med brud på ryggen osv..

det lyder dælme vildt - jeg plejer bare at tage ibumetin/ibuprofen, når mine smerter gik mig for meget på, endda også med ryggen. ( har gigt ) men dine smerter lyder enorme
men pas på med for stærke piller.

Anmeld

1. august 2011

Frk-Lotusblomst

det lyder dælme vildt - jeg plejer bare at tage ibumetin/ibuprofen, når mine smerter gik mig for meget på, endda også med ryggen. ( har gigt ) men dine smerter lyder enorme

Det værste er at jeg aldrig ved om jeg skal igennem hele turen eller "kun" have lidt af hvert de forskellige dage. :-(

Ville ønske jeg bare kunne tage ibuprofen og så alt var til på et rimelig stade. Men jeg overlevet da. :-)
Og øv med gigt. :-( det er ikke for sjov heller. :-(

Anmeld

1. august 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

De stærke piller var kun et desperat forsøg engang det vat ved at kamme over. Det virkede dog lige fedt. Jeg fik søvn memo de ordnede ikke smerterne som sådan.

Sorry hvis det er rodet. Skriver på mobilen. :-)

Anmeld

1. august 2011

Rocky

Mine smerter efter p-pille stop er klart blevet mindre  og jeg havde meget ondt og fik en slem hovedpine når jeg fik mens, men det er over nu. Nu er det mere min ÆL der gør meget ondt så jeg ved hvornår jeg har ÆL, det er både godt og ondt  

Anmeld

1. august 2011

Frk-Lotusblomst

Rocky skriver:

Mine smerter efter p-pille stop er klart blevet mindre  og jeg havde meget ondt og fik en slem hovedpine når jeg fik mens, men det er over nu. Nu er det mere min ÆL der gør meget ondt så jeg ved hvornår jeg har ÆL, det er både godt og ondt  

Jeg håber mine formindskes .
Og jah det er jo så både godt og ondt. hehe

Anmeld

1. august 2011

frk-stoltze

Synes det er forskkleigt fra gang til gang hvor meget jeg får ondt

og ja migræne er ALDRIG sjovt og man frygter altid, for hvornår næste gang dukker op

Her er mens så små igan smukke, så jeg springer over testen igen igen 

pøj pøj med det, og hvis du får ondt, så ring så komme rjeg og yder lidt omsorg for dig hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.