P-pillestop = hvordan blev smerterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.954 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Heeej piger.

Jah jeg stoppede jo så med p-piller i juni og venter nu første mens efter pillestoppet. JEg har dog lidt meget af smerte og sygdom optil og under mens (hovedpine, feber, store kramper og følelse af pladsmangel dernede ) og derfor er ejg sku lidt bange for hvordan smerterne vil blive nu hvor jeg ikke længere tager pillerne.

jeg forventer mens på tirsdag men har dog ingen symptomer endnu. Ikke andet end lidt stikken i venstre bryst samt sådan en underlig stikken i venstreside ca. 3 cm over skambenet. - Det har jeg sku ikke lige prøvet før...

Hvordan havde i det efter p-pillestop? Var symptomerne på mens de samme, værre, mindre eller nogen helt andre???

Anonyme svar er tilladt.
På forhånd tak de damer. God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Heeej piger.

Jah jeg stoppede jo så med p-piller i juni og venter nu første mens efter pillestoppet. JEg har dog lidt meget af smerte og sygdom optil og under mens (hovedpine, feber, store kramper og følelse af pladsmangel dernede ) og derfor er ejg sku lidt bange for hvordan smerterne vil blive nu hvor jeg ikke længere tager pillerne.

jeg forventer mens på tirsdag men har dog ingen symptomer endnu. Ikke andet end lidt stikken i venstre bryst samt sådan en underlig stikken i venstreside ca. 3 cm over skambenet. - Det har jeg sku ikke lige prøvet før...

Hvordan havde i det efter p-pillestop? Var symptomerne på mens de samme, værre, mindre eller nogen helt andre???

Anonyme svar er tilladt.

mine forsvandt hæhæ.

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

mine forsvandt hæhæ.

Nej er det rigtig??? HAr godt tænkt om p-pillerne kunne være medvirkende til smerterne, for før p-pille start mindes jeg ikke at have samme smerter og sygdom.

Anmeld

31. juli 2011

babymus77

Dejligt at læse, at det ikke kun er min krop der med tiden er blevet underlig

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Heeej piger.

Anonyme svar er tilladt.

Mine smerter blev en smule mindre - jeg troede heller ikke jeg kunne få værre smerter 

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Dejligt at læse, at det ikke kun er min krop der med tiden er blevet underlig

Jeg håber nærmere den bliver mere normal = ikke så mange smerter. hehe..

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Mine smerter blev en smule mindre - jeg troede heller ikke jeg kunne få værre smerter 

Tak..
Jeg håber smerterne bliver mindre. og vil IKKE håbe smerterne kan blive værre, for så tror jeg sku jeg går til .

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak..
Jeg håber smerterne bliver mindre. og vil IKKE håbe smerterne kan blive værre, for så tror jeg sku jeg går til .

Ohhh yes, dét kender jeg godt - jeg havde dælme heller ikke glædet mig til min første mens efter fødslen, hvis mine smerter skulle fortsætte sådan som de har gjort de sidste 10 år... 

Men de er skam lige blevet redeceret gevaldigt, så jeg ikke havde brug for en pille 

Anmeld

31. juli 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej er det rigtig??? HAr godt tænkt om p-pillerne kunne være medvirkende til smerterne, for før p-pille start mindes jeg ikke at have samme smerter og sygdom.

ja. blev helt overrasket, for inden p-pille start i sin tid, havde jeg smerter. I starten af p-pille "forbruget" dæmpede de sig lidt, men efter tiden kom de igen. Men da jeg smed dem, og jeg fik min mens 1. gang, kunne jeg intet mærke. Fortalte det også til min læge, og han var vildt overrasket. - specielt også eftersom at min mens var en uge forsinket 1. gang efter stop, og 2. gang den skulle komme var der to streger istedet. med andre ord, jeg blev gravid på en uregelmæssig cyklus

men husk at alle kroppe er forskellige, men at man altid kan håbe hæhæ

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Ohhh yes, dét kender jeg godt - jeg havde dælme heller ikke glædet mig til min første mens efter fødslen, hvis mine smerter skulle fortsætte sådan som de har gjort de sidste 10 år... 

Men de er skam lige blevet redeceret gevaldigt, så jeg ikke havde brug for en pille 

Hold da op. Dejligt...
Jeg for mine blvier mindsket. Bare en smule.. Så jeg igen kan handle ind uden at stoppe op i de mærkligste stillinger og bruge- puste'puste'puste'puuuuust uuuuuuud. Og så jeg kan fungere helt alm. dagene op til, uden feber og sygdom.
Så jeg kan komme ordentlig på toilet under hele mens så jeg ikke går 6 dage uden at komme af med noget fra nr. 2 (sorry detaljerne), medmindre jeg har lyst til at sidde og kede og skrige af smerter.

Ej det blev lige lidt detajeret, men det er virkelig noget der går mig på..

og når man snakker om solen = kan mærke tiltagene menssmerter nu. DOg kun "sammentrækningerne" i underlivet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.