P-pillestop = hvordan blev smerterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

ja. blev helt overrasket, for inden p-pille start i sin tid, havde jeg smerter. I starten af p-pille "forbruget" dæmpede de sig lidt, men efter tiden kom de igen. Men da jeg smed dem, og jeg fik min mens 1. gang, kunne jeg intet mærke. Fortalte det også til min læge, og han var vildt overrasket. - specielt også eftersom at min mens var en uge forsinket 1. gang efter stop, og 2. gang den skulle komme var der to streger istedet. med andre ord, jeg blev gravid på en uregelmæssig cyklus

men husk at alle kroppe er forskellige, men at man altid kan håbe hæhæ

Fedt. og tillykke med det, både de mindskede smerter, men så sandeligt også med graviditeten. (Bedre sent end aldrig)

Og tak for svaret. Nej kan jo ikke regne med noget. og kan nu også mærke tiltagene sammentrækninger i underlivet - sikkert tegn på mens. Men hvis de bare er aftaget en smule vil det blive modtaget med kyshånd. hehe.
Jeg har godt nok været meget bange for at slippe de p-piller. For tænk nu hvis smerten blev værre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op. Dejligt...
Jeg for mine blvier mindsket. Bare en smule.. Så jeg igen kan handle ind uden at stoppe op i de mærkligste stillinger og bruge- puste'puste'puste'puuuuust uuuuuuud. Og så jeg kan fungere helt alm. dagene op til, uden feber og sygdom.
Så jeg kan komme ordentlig på toilet under hele mens så jeg ikke går 6 dage uden at komme af med noget fra nr. 2 (sorry detaljerne), medmindre jeg har lyst til at sidde og kede og skrige af smerter.

Ej det blev lige lidt detajeret, men det er virkelig noget der går mig på..

og når man snakker om solen = kan mærke tiltagene menssmerter nu. DOg kun "sammentrækningerne" i underlivet.

Årh hvor jeg kender alt til det! Dog har jeg aldrig haft feber ved mens. Men de sk.... smerter har jeg godt kunnet undvære, så man bare kunne fungere lidt normalt i hverdagen 

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Årh hvor jeg kender alt til det! Dog har jeg aldrig haft feber ved mens. Men de sk.... smerter har jeg godt kunnet undvære, så man bare kunne fungere lidt normalt i hverdagen 

Jaaah det ville vel ikke være for meget at forlange. Pg tror nu også manden ville værdsætte at jeg ikke pludselig skriger på ham når der kommer en kæmpe krampe hvor jeg slet ikke kan bevæge mig. hahaha.
Desværre får jeg migræneanfald når jeg har feber. Ellers kunne jeg godt overleve feberen.

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaah det ville vel ikke være for meget at forlange. Pg tror nu også manden ville værdsætte at jeg ikke pludselig skriger på ham når der kommer en kæmpe krampe hvor jeg slet ikke kan bevæge mig. hahaha.
Desværre får jeg migræneanfald når jeg har feber. Ellers kunne jeg godt overleve feberen.

Migræneanfald er slet ikke sjove!! Det fik jeg prøvet lidt af i graviditeten - det har jeg aldrig prøvet før  Nøøøøj, det er ikke sjovt at ligge med ondt i hovedet, hvor et par piller ikke kan virke - eller lidt søvn heller 

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Migræneanfald er slet ikke sjove!! Det fik jeg prøvet lidt af i graviditeten - det har jeg aldrig prøvet før  Nøøøøj, det er ikke sjovt at ligge med ondt i hovedet, hvor et par piller ikke kan virke - eller lidt søvn heller 

Nej det er forfærdeligt, og så lige med en gang opkast oveni pga meget slemme anfald. Puuhaaa. Og nej, piller virker slet ikke på det

Anmeld

31. juli 2011

Anette&Sophia

Frk-Lotusblomst skriver:

Fedt. og tillykke med det, både de mindskede smerter, men så sandeligt også med graviditeten. (Bedre sent end aldrig)

Og tak for svaret. Nej kan jo ikke regne med noget. og kan nu også mærke tiltagene sammentrækninger i underlivet - sikkert tegn på mens. Men hvis de bare er aftaget en smule vil det blive modtaget med kyshånd. hehe.
Jeg har godt nok været meget bange for at slippe de p-piller. For tænk nu hvis smerten blev værre.

tusind mange gange tak hæhæ.

- men du må heldigvis tage smertestillende hvis det går helt galt. ¨( ved ikke lige hvad man må tage og hvad man ikke må tage af smertestillende når man er gravid, men det har heldigvis ikke været nødvendigt endnu imod nogen form for smerter )

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej det er forfærdeligt, og så lige med en gang opkast oveni pga meget slemme anfald. Puuhaaa. Og nej, piller virker slet ikke på det

Årh, hvor jeg føler med dig 

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Babymor2010 skriver:

Årh, hvor jeg føler med dig 

Dem har jeg så haft siden jeg var 12. Heldgivis blev det bedre da jeg klippede mit hår der gik til lænden til page.. har en kømpe tyk manke, så det gav mindre anfald.

Men man lærer at leve med dem synes jeg.

Og taaaak for omsorgen. hehe

Anmeld

31. juli 2011

Frk-Lotusblomst

anetteb skriver:

tusind mange gange tak hæhæ.

- men du må heldigvis tage smertestillende hvis det går helt galt. ¨( ved ikke lige hvad man må tage og hvad man ikke må tage af smertestillende når man er gravid, men det har heldigvis ikke været nødvendigt endnu imod nogen form for smerter )

Jaah det er jo det. Det gør jeg dog i forvejen, uden den store hjælp. Desværre.
Håber på en genefri - eller nærmest genefri graviditet for dig.

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Frk-Lotusblomst skriver:

Dem har jeg så haft siden jeg var 12. Heldgivis blev det bedre da jeg klippede mit hår der gik til lænden til page.. har en kømpe tyk manke, så det gav mindre anfald.

Men man lærer at leve med dem synes jeg.

Og taaaak for omsorgen. hehe

Min mor har altid haft migræneanfald så længe jeg kan huske tilbage, så håber ikke jeg overtager det heller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.