Deka11 skriver:
Hej med jer. 
Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.
Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?
Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak. 
Vi har tidligere haft pusleplads på badeværelset, men med tre børn i forvejen er pladsen lidt trang der. Derfor har vi installeret pusleplads i børneværelset. Jeg tror bare det er vigtigt med en god blespand eller at smide bleerne ud med det samme. Vi har satset på den lugtfri blespand fra Babysam, som er gratis hvis du er gravid. Tilmelding på Babysam.dk nødvendig og herefter får du en kvittering, som skal medbringes i Babysam.
Jeg tror det er vigtigt at puslepladsen indrettes, så der er plads til vandfad og tilbehør. Samt skal du tænke over hvordan du fragter vand derind også om natten.
For at undgå for meget natteskift på børneværelset, så sover den lille i vores soveværelse til at begynde med i vugge. Så lægger vi en plade med puslepude i kanten af vasken, hvor der er noget bordplads og et skab som prinsessen ikke falder ned. Da vi er så heldige, at badeværelset er lige ved siden af soveværelset.
Anmeld