Hvor står puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

chael

Tutter skriver:

Jeg kunne godt tænke mig og vide, hvad alle jer som synes det er "klamt" ville gøre, hvis der ikke er plads på badeværelset?

Jeg har ikke mulighed for at have det på badeværelset eller i gangen, så der er kun værelset til rådighed!

Vi har heller ikke plads på vores badeværelse. Derfor er den hjemmelavet, så det er lige op til toilettet.

Jeg ved ikke hvad i vil gøre. I vil bruge værelset ligesom alle de andre der ikke har samme mulighed.

Men derfor syntes jeg altså stadig det er ulækkert. Og det vil jeg altid syntes!!

*Camilla 31+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Orkide86

Vi her et væghængt plslebord i badeværelset..

Anmeld

1. august 2011

Nattan1986

vi har vores hængende over vores søns tremmeseng, som står inde på vores værelse.

synes ikke det er noget problem..og synes at man kan have puslebordet hvor man vil, bare man holder det så hygiejniskt som det går

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Her kommer det til at stå på hendes værelse Synes det er mest hyggeligt, og så har vi alligevel ikke plads på badeværelset (vores toilet og bruser er i to adskilte rum, som ikke er så store)

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth85

Jeg bruger badeværelset nu. Ovenpå vaskemaskinen, det synes jeg er vældig smart og pladsbesparende I starten havde jeg puslebordet inde i mit soveværelse, hvor han sov i vugggen / i min seng så jeg ikke skulle ud på badeværelset og tænde lys hver gang. Så havde jeg bare en vågelampe derinde

Anmeld

1. august 2011

twinny

Her er det i vores soveværelse. Da vi kun har to værelser....  Så puslebord og tremmeseng står i vores værelse som nu er bebsernes værelse med vores seng i.. hehe

Ser overhovedet ikk det klamme i det. Så længe lortebleerne bliver fjernet og der bliver luftet ud og gjort rent engang imellem

Anmeld

1. august 2011

BABYPIGEnr4

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Vi har tidligere haft pusleplads på badeværelset, men med tre børn i forvejen er pladsen lidt trang der. Derfor har vi installeret pusleplads i børneværelset. Jeg tror bare det er vigtigt med en god blespand eller at smide bleerne ud med det samme. Vi har satset på den lugtfri blespand fra Babysam, som er gratis hvis du er gravid. Tilmelding på Babysam.dk nødvendig og herefter får du en kvittering, som skal medbringes i Babysam.

Jeg tror det er vigtigt at puslepladsen indrettes, så der er plads til vandfad og tilbehør. Samt skal du tænke over hvordan du fragter vand derind også om natten.

For at undgå for meget natteskift på børneværelset, så sover den lille i vores soveværelse til at begynde med i vugge. Så lægger vi en plade med puslepude i kanten af vasken, hvor der er noget bordplads og et skab som prinsessen ikke falder ned. Da vi er så heldige, at badeværelset er lige ved siden af soveværelset.

Anmeld

1. august 2011

Deka11

Jeg vil gerne endnu engang takke for alle jeres svar. I har givet os noget at tænke over.

Men det er rigtig dejligt med alt den respons jeg har fået på mit indlæg.

Forsat god aften til alle jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.