Hvor står puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Kofoed.

Vi har valgt værelset, da begge dele er nedenunder, men havde vores opholdsrum været på en etage, sammen med badeværelset og soveværelserne på en anden etage, havde puslebordet bestemt stået på samme etage som opholdsrummet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Mettefpigen

Babymor2010 skriver:

Ja, vores kan hverken stå i soveværelse - eller badeværelset  Til at starte med stod det i vores gang, men der står nu barnevognen 

Jeg kan lige fortælle at vi pt. bor i en 2 v. lejlighed, så vi har rigeligt med pladsmangel  Vi har heldigvis et puslebord med hjul på, så vi kan køre det frem og tilbage - så vi ender i køkkenet, for en lorteble uden vand, det er jeg ikke god til 

Kender det.... Bor selv i 2 værelses... Det er ikk nemt når tingene ikk kan stå hvor man vil have det....

Anmeld

31. juli 2011

Thalia

Her har pusleborde altid boet på badeværelset.

Jeg ville hellere nøjes med et foldebord eller væghængt puslebord end jeg vil have puslebord på værelserne. Jeg synes det der med lortebleer i eksempelvis soverum er temmeligt klamt - og så synes jeg at det på sigt er en god signalværdi overfor barnet at alt hvad der har med den slags at gøre foregår på toilettet.

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Mettefpigen skriver:

Kender det.... Bor selv i 2 værelses... Det er ikk nemt når tingene ikk kan stå hvor man vil have det....

Nej griner, det er en smule belastende 

Anmeld

31. juli 2011

*Sofie*

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Da Malou var helt lille stod hendes seng og puslebordet i mit soveværelse.
Efter vi er flyttet og hun har fået sit eget værelse, står puslebordet inde hos hende. Det ville det nok også gøre, selvom det havde været plads på badeværelset. Det er bare nemmere at ha det på værelset...
Og der kommer vel kun til at lugte på værelset, hvis man ikk smider bleerne ud med det samme (og lufter ud).
Jeg synes tanken om en blespand på Malous værelse er super klam. Der ska ikk være tisse- eller lortebleer på hendes værelse når hun leger eller sover.
De ska ud i skalderen med det samme.

Anmeld

31. juli 2011

Mama2980

Her lugter værelset heller ikke

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hurraaaa... Endnu en septembermor JAmen vi har puslepladsen inde på værelset. Især fordi jeg ikke gider at vække baby med det ret så skarpe lys fra badeværelset. I værelset skal vi have en puslelampe - en med blød lys

Anmeld

31. juli 2011

Mama2980

Bleerne kommer i skraldespanden med det samme.. Er ikke fan af en blespand..

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi har puslebord på badeværelset...synes det er mest praktisk med frisk vand lige ved siden af puslehynden og så er det nemt at gøre rent hvis der lige pludselig sker et uheld...ud over det hele  

Anmeld

31. juli 2011

raca

jeg har aldrig... som i ALDRIG.. forstået det der med bleskift andre steder end på badeværelset...

der hvor det rindende vand er så man kan vaske dem ordenligt ved ble skift..

også er det også midst besværligt IMO.. jeg gider ikke løbe frem og tilbage med hovde/hale fad ved hvert skift..

og der er så meget møj i vådservietter.. så de er til nødsitiotioner... ikke en daglig forbrugsting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.