Hvor står puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

chael

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Vores pusleplads er home made. Det er en plade der er sat op i en mellemgang ud til toilettet, da vi ikke havde plads på selve toilettet.

Men det er lige ved døren ud til toilettet.

JEG syntes IKKE at en pusleplads hører hjemme på et værelse. Kan godt se det hyggelige i at have et børneværelse, hvor der står det hele på babys værelse, men personligt, så er det altså FOR KLAMT!!

Tis og lort hører til på toilettet, uanset om man er en baby eller voksen.

Og ja, flerer jeg kender der pusler på børneværelset, der stinker af lort. Også selvom de smider bleer ud og det er pænt og rent.

*Camilla 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

lhn89

Vi har valgt at have det på badeværelset. Det synes vi er det nemmeste, så er vi tæt på vandet. Det er også dejlig nemt når hun har været i bad

Jeg synes heller ikke at det høre til andre steder end på badeværelset, men det er jo smag og behag 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

31. juli 2011

Mor-til-asta-09

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

vi startede med at have et på hendes værelse herhjemme, men som du selv skriver så begyndte det at lugte, selvom bleen blev smidt ud.. så nu har vi et der hænger over vores toilet...

Anmeld

31. juli 2011

AnneBJ

På badeværelset og i bryggerset, da det er 2 planshus.

Jeg vil ikke have det på børneværelset, da der er lidt køligere der, og jeg synes det er rarere at skifte ble på det lune badeværelse.

Anmeld

31. juli 2011

AnneBJ

chael skriver:

Vores pusleplads er home made. Det er en plade der er sat op i en mellemgang ud til toilettet, da vi ikke havde plads på selve toilettet.

JEG syntes IKKE at en pusleplads hører hjemme på et værelse. Kan godt se det hyggelige i at have et børneværelse, hvor der står det hele på babys værelse, men personligt, så er det altså FOR KLAMT!!

Og ja, flerer jeg kender der pusler på børneværelset, der stinker af lort. Også selvom de smider bleer ud og det er pænt og rent.

*Camilla 31+4

Anmeld

1. august 2011

Solstrålen

Ved vores datter havde vi det på hendes værelse. Synes ikke at det lugtede eller noget.

Nu har vi det på vores extra badeværelse.

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

da han var helt lille og vi ikke havde værelset klar til ham brugte vi en lille plads på køkkenbordet, meget dejligt med vand lige ved siden af til de der klamme lortebleer de laver når de er helt små. 

men efter han er blevet større og hans lortebleer ikke er nær så flydende som de var da han var mindre har vi fået puslebord på værelset... et væghængt et... vi har desværre slet ikke plads på badeværelset til et puslebord derude. så derfør gør vi det på den måde.. ellers ville jeg også helst have haft det på badeværelset... 

Anmeld

1. august 2011

Becks

chael skriver:

*Camilla 31+4

Jeg kunne godt tænke mig og vide, hvad alle jer som synes det er "klamt" ville gøre, hvis der ikke er plads på badeværelset?

Jeg har ikke mulighed for at have det på badeværelset eller i gangen, så der er kun værelset til rådighed!

Anmeld

1. august 2011

Kruse90

Vi skal også have det på værelset når den tid kommer
Og jeg syntes aldeles ikke at det er klamt

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

ganske enkelt vi har ikk plads på badeværelset til det kunne stå der så det står inde på hendes værelse. jo det kan da godt komme til at lugte lidt men det jo ikk værre end man lufter ud hvileket er meget normalt jo.

vores står lige ved et vindue inde på hendes værelse og det fungere helt fint for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.