Hvor står puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.696 visninger
47 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Deka11

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Moar2011

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

det lugter slet ikke ved os ..

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi kunne kun have vores på badeværelset, så det gav sig selv. Men hvis jeg kunne vælge ville jeg også vælge badeværelset. Jeg synes bare at "lort på badeværelset" lyder mere tiltalende end "lort på børneværelset"

Anmeld

31. juli 2011

Mettefpigen

Vi har ikk plads andre steder end køkkenet... Men hvis jeg selv kunne vælge ville det nok være på børneværelset....

Anmeld

31. juli 2011

IngenKoPåIsen

Herhjemme står (stod) det på min datters værelse- og det har aldrig været noget problem.. Vi havde bare en almindelig stor pedalspand fra Bilka/A-Z... Der lugtede aldrig

Ellers vil jeg sige: Placer det tættest på soveværelset.....

Anmeld

31. juli 2011

Baby_girl2011

Deka11 skriver:

Hej med jer.

da jeg fik min datter fra 08, havde vi bordet inde på hendes værelse.. Og denne gang står pudslebordet os inde på deres værelse.. Vi har det meget med at have vinduet til at stå åbnet i løbet af dagen

Anmeld

31. juli 2011

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

31. juli 2011

Fenja09

Vi har puslebordet på værelset, da vi ikke har mulighed for at have det på badeværelset. Jeg har aldrig oplevet at vores venner som også har puslebordet på børneværelset har lugtet - overhovedet. Kommer vel helt an på udluftning og rengøring

Havde vi haft mulighed for at have puslebordet på badeværelset ville jeg nok have valgt det, men så ville vi også kunne nøjes med et mindre end det vi har nu. For så har man jo vask lige ved hånden og har ikke brug for ekstra meget plads til hoved/-halefad ect.

Synes i skal vælge det sted i synes er mest praktisk og behageligt for jer og bebsen.

/Fenja

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Ja, vores kan hverken stå i soveværelse - eller badeværelset  Til at starte med stod det i vores gang, men der står nu barnevognen 

Jeg kan lige fortælle at vi pt. bor i en 2 v. lejlighed, så vi har rigeligt med pladsmangel  Vi har heldigvis et puslebord med hjul på, så vi kan køre det frem og tilbage - så vi ender i køkkenet, for en lorteble uden vand, det er jeg ikke god til 

Anmeld

31. juli 2011

norenberg

vi har et på badeværelset og et på børneværelset, da vi har et stort badeværelse neden under og børne værelse ovenpå....men har kun brugt pudslebordet ovenpå de første 3 uger hvor han blev skiftet om natten der efter sov han igennem og natten og eller om dagen skifter vi ham nedenunder hvor vi er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.