Thalia skriver:
Her har pusleborde altid boet på badeværelset.
Jeg ville hellere nøjes med et foldebord eller væghængt puslebord end jeg vil have puslebord på værelserne. Jeg synes det der med lortebleer i eksempelvis soverum er temmeligt klamt - og så synes jeg at det på sigt er en god signalværdi overfor barnet at alt hvad der har med den slags at gøre foregår på toilettet.
Det er bare ikke altid det er muligt at have det på badeværelset..
Jeg ville uden tvivl helst have puslebord på badeværelset, men så krævede det et væghængt (hvilket der ikke er noget galt med), men det skulle hænge over toilettet, døren ville være i vejen når man stod der, og tror ikke vores udlejer ville være ret glad for at vi borede i væggen med fliser 
Til at starte med, ville vi have haft puslepuden på vaskemaskine (som står på badeværelset), men man siger jo ikke nej, når man bliver tilbudt en tørretumler, og det eneste sted den kunne stå, var oven på vaskemaskinen..
- Derfor står vores puslebord på værelset.. (som også er vores soveværelse)
Jeg kan ikke se problemet når man bare sørger for rent vand, og at tage bleerne med i skraldespanden med det samme !! 
Vi står så overfor en flytning, i det nye hus kommer puslepladsen til at være på badeværelset
Anmeld