Hvor står puslebordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

JacobsMoar

Thalia skriver:

Her har pusleborde altid boet på badeværelset.

Jeg ville hellere nøjes med et foldebord eller væghængt puslebord end jeg vil have puslebord på værelserne. Jeg synes det der med lortebleer i eksempelvis soverum er temmeligt klamt - og så synes jeg at det på sigt er en god signalværdi overfor barnet at alt hvad der har med den slags at gøre foregår på toilettet.

Det er bare ikke altid det er muligt at have det på badeværelset.. 

Jeg ville uden tvivl helst have puslebord på badeværelset, men så krævede det et væghængt (hvilket der ikke er noget galt med), men det skulle hænge over toilettet, døren ville være i vejen når man stod der, og tror ikke vores udlejer ville være ret glad for at vi borede i væggen med fliser

Til at starte med, ville vi have haft puslepuden på vaskemaskine (som står på badeværelset), men man siger jo ikke nej, når man bliver tilbudt en tørretumler, og det eneste sted den kunne stå, var oven på vaskemaskinen..

- Derfor står vores puslebord på værelset.. (som også er vores soveværelse)

Jeg kan ikke se problemet når man bare sørger for rent vand, og at tage bleerne med i skraldespanden med det samme !!

Vi står så overfor en flytning, i det nye hus kommer puslepladsen til at være på badeværelset  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

stella

for mig høre en puslebord til på toiletet

Anmeld

31. juli 2011

kamtok

Vi har pusleplads på badeværelset, men jeg fortyder at vi ikke købte en puslekommode til værelse i stedet, for det havde givet ham et mere naturligt forhold til hans værelse fra starten, og så er det en måde hvorpå at værelset ikke står ubrugt hen, mens babyen sover inde hos sine forældre..
Vi har nu ikke haft problemer med at få ham til at elske hans værelse - han opsøgte det helt selv da han begyndte at møve sig rundt, og så greb vi chancen og flyttede hans seng derind, og han har sovet der siden.

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Vi har puslebordet på børneværelset, synes klart dte er det praktikste, og synes nu ikke blespanden lugter, vi bruger den der fulgte med fra babysams gratis pakke, men selv når man har haft en ordentlig lorteble synes jeg ikke det hænger i luften, og man lufter jo også ud engang imellem lige som man gør i andre rum

Anmeld

31. juli 2011

Lone Jakobsen

vi har et på hvert badeværelse

da jeg fik min mellemste søn boede jeg et sted hvor der ikke var plads på badeværelset, og der stod det i soveværelset. ingen problem i det. men vil til enhver tid foretrække at have det i nærheden af en vask

Anmeld

31. juli 2011

Janni.

Vores er i bryggerset (staves?).. Der er et bord i forvejen hvor vi har lagt puslehynden, håndvask + vand ved siden af. Over og underskabe til diverse ting. 

Jeg kunne ikke drømme om at have hans puslebord inde på hans værelse.. Jeg sammenligner det lidt med at han faktisk går på "wc" på hans eget værelse. Måske er jeg underlig, men så er jeg faktisk glad for at være underlig 

Vi har også en puslepude på det ene badværelse til når han når skal i bad, og når han skal skiftes om natten (lyset er ikke så skarp der ude om natten) 

Anmeld

31. juli 2011

Deka11

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg er rigtig glad for at I er så mange som har svaret. Beklager at jeg ikke svare hver enkelt af jer, men så bliver jeg da vist ikke færdig forløbig.

Men nu har vi ihvert fald fået noget at tænke over. Så skal vi bare komme frem til en beslutning.  Men vi vil da tænke på de ting I hver især har nævnt, som er gode og mindre gode ting ved de to steder.  

God sommer til jer alle.

Anmeld

31. juli 2011

Hasselnødden

Deka11 skriver:

Hej med jer.

Vi venter vores første barn her til september, og er ved at indrette bettepigens værelse. Nu er snakken kommet på, om puslebordet skal være på hendes værelse eller på badeværelset. Jeg har hele tiden regnet med at det skal stå på hendes værelse, men har nu hørt fra nogle venner at det godt kan komme til at lugte derinde, selvom man smider bleerne helt ud med det samme.

Hvad har I gjort med puslebordet, og hvad er jeres erfaringer?

Håber at der er nogle der vil svare. Ihvert fald på forhånd tak.

Vores puslebord står ved vinduet inde hos vores søn og ja, det sker der lugter. Men ikke når blespanden er blevet tømt  

Anmeld

31. juli 2011

Sabina92

vi har vores på badeværelset, jeg ville ALDRIG have det andre steder

Anmeld

31. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har det stående på børneværelset og det har ALDRIG lugtet. Selvfølgelig kan det lugte når man lige har skiftet en lorteble, men det ville det også gøre på et badeværelse - og så er det jo bare en gang udluftning der skal til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.