Ditte_Marie skriver:
Ved godt at nogle først ved hvad deres barn skal hedde når de har dem i armene - men før jeg blev gravid, bestemte vi os for børnenavne.
Jeg var også rigtig glad for det navn vi fandt til pigen, og det var egentlig mine forslag...
Men nu noget tid efter vi har fundet ud af at det er en pige - så kan jeg ikke helt forholde mig til den første del af hendes fornavn. Jeg ved ikke hvorfor, men har haft det sådan i nogle uger, og det irriterer mig grænseløst. Jeg har også snakket med kæresten om det, men han VIL beholde det - hvilket nok skræmmer mig lidt.. At hvis jeg VIRKELIG fortryder, så er der ikke rigtig noget at gøre. Håber virkelig at det ændrer sig snart
Håber at det bare er hormonerne der raser (som med så meget andet)
.
Har i oplevet at fortryde navnet? Og hvor "sent" fortrød i?
Det er jo trods alt nemmere at skifte navnet under graviditeten, end når baby er kommet til verden.
Hun hedder Bella Elina? Hvorfor kalder du hende ikke bare Elina så? Ert par af mine veninder hedder "Marie Louise", men bruger kun Louise 
Manden og jeg havde 2 navne til vores datter, og til 3D scanningen var vi sikre på hun var en Vinnie, men da hun kom ud, var hun en Stella 
Nu venter jeg mig igen, oz en pige, som vi har valgt skal hedde Luna, men for en sikkerheds skyld, har vi et par backup navne; Claudia eller Madeleine
Det kommer an på hvad hun ligner 
Håber på Luna, da det betyder Måne og min anden datters navn betyder jo Stjerne 
Anmeld