At fortryde barnets navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Clisolka

Novbaby skriver:

Skide godt navne valg Har selv en Isabella på 10 mdr!!

Det er et skøøøønt navn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Novbaby

Babymor2010 skriver:

Jeg har tit tænkt over, om det er det rigtige navn jeg har givet min datter. Vi har fra starten vidst, at hvis det blev en pige, skulle hun hedde isabella! Og sådan blev det 

Jeg blev faktisk lidt i tvivl inden navngivningen, fordi jeg så rundt omkring at alle hed Isabella 

Men nej, hun er en lille Isabella - og bare at se hende i øjnene når vi siger hendes navn, er det hele værd 

Fik lige kigget på din Isabellas fødselsdagsdato.. Min er fra den 31.10.10

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Novbaby skriver:

Fik lige kigget på din Isabellas fødselsdagsdato.. Min er fra den 31.10.10

Så er der en dag imellem 

Anmeld

31. juli 2011

Novbaby

Babymor2010 skriver:

Så er der en dag imellem 

Både navn, og næsten fødselsdag har vi været meget enige om

Anmeld

31. juli 2011

Clisolka

Novbaby skriver:

Både navn, og næsten fødselsdag har vi været meget enige om

Haha ja 

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Hm i skal selvfølgelig begge kunne lide navnet, og det kan jo også være barnet ikke passer sammen med det navn i har snakket om, men uanset, så tror jeg de fleste kan nikke genkendede til, at man lige skal vænne sig til at det er dte barnet hedder, for det kunne måske ligeså godt hedde noget andet, men det kommer når man har nogle minder og ting at forbinde barnet med, sammen med navnet, og inden ret længe kan barnet ikke hedde andet.

Men håber da i bliver enige, og i skal da selvfølgelig begge have det godt med det navn der bliver valgt men som skrevet tror jeg det er meget normalt at man kan være i tvivl om dte nu er dte rigtige, for er jo en stor beslutning

Anmeld

31. juli 2011

Tvillingemor80

før jeg blev gravid ville jeg gerne havde en Clara eller Laura .. Men da jeg blev gravid synes jeg bare ikke det var de navne alligevel selvom jeg havde sagt det lææææææææænge inden graviditeten ..

Så nu har jeg en Thilde og en Lea <3

Vi bestemte os for fornavnene i uge ca 20 , med forbehold for de kunne blive ændret hvis det ikke var rigtigt når de kom ud..

Deres andet fornavn kom først efter fødslen (sådan husker jeg det i hvert fald )

Anmeld

1. august 2011

AnneBJ

Vi vidste fra uge 20, at det var en lille dreng vi skulle have og gik helt i krise over navne, for vi kunne INTET finde!

Omkring uge 26-28 stykker, foreslog hans far Felix, og vi var begge helt klar på det. Vi sagde dog INTET til nogen, og først da han var født, og lagt på undersøgelsesbordet, spurgte JDM hvad han skulle hedde. Vi kiggede på hinanden og jeg sagde Felix - selvom jeg egentlig var "i tvivl". Tvivlen gik på, at hvis han ikke skulle hedde Felix, hvad f..... skulle vi så kalde ham...

Nu kan han overhovedet ikke være andet end min Lille-lixen og jeg elsker navnet!

Anmeld

1. august 2011

lhn89

Vi havde besluttet at vores lille datter skulle hedde Ella eller Ellen, vi skulle bare lige blive enige om det først. Men ca. en uge inden hun blev født kom vi på navnet Luna og da hun blev født var vi helt sikker på det var det hun skulle hedde. 

Vi fik dog fortalt stort set alle, at navnet enten skulle være Ella eller Ellen, inden vi kom frem til Luna 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. august 2011

svanen73

Jeg har døtre i forvejen og kunne i starten kun forholde mig til pigenavne. Fandt oz lyn hurtigt et pigenavn...men det var jo så en dreng vi sku ha og gik i tænkeboks i laaaaaaang tid og der var en del navne i luften, men de lød bare ik godt.

Halvejs i graviditeten faldt jeg så over Luka og vi syns endelig at ha fundet navnet og startede med at kalde ham det...og nu da han er 6 uger gammel, kan han ik hedde andet. Han er en Luka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.