Bløder i uge 7/8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

sender mange tanker og  til dig... Mistede selv i uge 10 d. 20. juni i år... Ved hvad hvad du går igennem... du må gerne skrive PB hvis du har lyst til at snakke...

Kan berolige dig med at jeg er ret sikker på at jeg allerede nu er gravid igen. har i hvert fald symptomerne og venter bare på den positive test, som kommer forhåbentlig i næste uge

kæmpe  til dig og som sagt så skriv endelig hvis du har behov for at snakke

Tak for krammet - dem kan man ikke få for mange af lige nu

Det var bare så hårdt det ene øjeblik at se den på skærmen, og det næste kunne de ikke finde det... det er et mareridt at gå på toilettet, for hvad kan man forvente?

Vi er også klar på at komme videre hurtigst muligt, men det hele skal lige falde til ro, for hold op en hård dag.

Er dog glad for det skete i dag og ikke i morgen når jeg har 1. dag på job... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kris89

Anonym skriver:

Tak for krammet - dem kan man ikke få for mange af lige nu

Det var bare så hårdt det ene øjeblik at se den på skærmen, og det næste kunne de ikke finde det... det er et mareridt at gå på toilettet, for hvad kan man forvente?

Vi er også klar på at komme videre hurtigst muligt, men det hele skal lige falde til ro, for hold op en hård dag.

Er dog glad for det skete i dag og ikke i morgen når jeg har 1. dag på job... 

Det ER super super hårdt... og ved ikke med din kæreste, men min forstod det ikke rigtigt... (vi var ikke nået til scanning inden, så så aldrig hjerteblink)

jeg følte mig i hvert fald alene med sorgen... man kan finde mange "lyse" sider ved at miste naturligt... men de hjælper ikke. de gør det ikke mindre smertefuldt. selvom man prøver at sige til sig selv at det var for det bedste hjælper det ikke... Jeg drømmer stadig om at miste om natten... Det sidder dybt i mig, at hvis jeg er gravid nu er det min 2. graviditet... dog kun første barn

men som sagt, hvis du har brug for at snakke er jeg online stort set hele tiden (når ikk jeg lige er på job )

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Anonym skriver:

Vi skal nok klare den, jeg har en dejlig kæreste og vi har stadig mod på det hele, jeg ved det er en mening med det.

Det skal der være...

Det er dejligt at høre...

Ja, det er der helt bestemt - selvom det er svært at se lige nu...

Vi blev rigtig hurtigt gravide igen og venter en sund og rask lille pige om 7 uger - så det kan heldigvis gå stærkt for jer, inden I får set jer om, står du forhåbentlig med en positiv test og med en sund og rask lille spire i maven

Alt held og lykke herfra

Anmeld

31. juli 2011

Anonym

jeg har været gravid 4 gange og blødt i alle graviditeterne lige fra uge 6 til uge 30 de 2 af gangene har det ikke haft nogen betydning...en enkelt skyldtes spontan abort i uge 9 og sidste gang var det fordi jeg var gået i fødsel 3 mdr for tidlig....så det er meget forskelligt om man bløder eller ej eller om det kan have nogen betydning....men en scanning kan da fortælle lidt mere om hvordan det ser ud....

Anmeld

31. juli 2011

Sesse89

Jeg kan ikk tage angsten/bekymriningerne fra dig men jeg kan sig så meget at jeg selv har oplevet det fler gange.

Anmeld

31. juli 2011

Lou87

132319 skriver:

Jeg har blødt flere gange op til uge 12, i begge mine graviditeter.

Begge gange er jeg hver gang med det samme blevet sendt til scanning.

Jeg synes du skal kontakte din læge på mandag og bede om en henvisning til en scanning, der burde kunne ses hjerteblink nu

Jeg har sarte slimhinder som kan forklare mine blødninger

Har også sarte slimhinder har jeg fået at vide..
Så blir li nødt til og høre om du har oplevet samme problemer:

Haft mens på ukorrekte tidspunkter selvom du tog p piller ?
Efter fødsel haft mere udflåd ?

.. mere pga jeg får at vide af gyno at eneste mulighed for at mindste udflået er at blive "brændt" dernede... ?
(det er ikke mega voldsomt meget, så derfor er jeg jo lidt påpasselig med det.. da jeg ikk li synes om at blive brændt dernede)

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har været gravid 4 gange og blødt i alle graviditeterne lige fra uge 6 til uge 30 de 2 af gangene har det ikke haft nogen betydning...en enkelt skyldtes spontan abort i uge 9 og sidste gang var det fordi jeg var gået i fødsel 3 mdr for tidlig....så det er meget forskelligt om man bløder eller ej eller om det kan have nogen betydning....men en scanning kan da fortælle lidt mere om hvordan det ser ud....

Tak for svar. Jeg aborterede desværre i eftermiddags...

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Det ER super super hårdt... og ved ikke med din kæreste, men min forstod det ikke rigtigt... (vi var ikke nået til scanning inden, så så aldrig hjerteblink)

jeg følte mig i hvert fald alene med sorgen... man kan finde mange "lyse" sider ved at miste naturligt... men de hjælper ikke. de gør det ikke mindre smertefuldt. selvom man prøver at sige til sig selv at det var for det bedste hjælper det ikke... Jeg drømmer stadig om at miste om natten... Det sidder dybt i mig, at hvis jeg er gravid nu er det min 2. graviditet... dog kun første barn

men som sagt, hvis du har brug for at snakke er jeg online stort set hele tiden (når ikk jeg lige er på job )

Jeg tror måske også det er svært for min kæreste helt at forholde sig til det, han har jo ikke mærket det på egen krop på samme måde...

Min kæreste er generelt meget positiv og lige meget hvad, så ser han altid fremad.

For ham kan det være den letteste måde at bearbejde det hele på... jeg får nok brug for at tude lidt, men så er han der også for mig

Det er sødt af dig at stå til rådighed, kan sagtens være jeg benytter mig af det

Anmeld

15. september 2013

minka

jeg er  femte gangs fødende altså mit fjerde barn var dødsfødt på grund af en kromosomfejl  det er i dag 4 måneder siden jeg er nu igen gravid 8 uger henne er begyndt at bløde først lidt og nu som lingende en rigtigt menstruations har inegn smerter har tabt på et døgn 100g men har god appetit og har en del kvalme fik af vide på sygehuset at alt var fint og jeg sagtens kunne blive gravid igen uden problemer nu spørger jeg så kan jeg ha aborteret jeg havde mens med min store pige i hele graviditeten uden problemer og nu er jeg nervøs det er klart blod  og ikke brunligt lidt klumpede men det har jeg også når jeg har normal mens håber i kan hjælpe mig jeg er virkelig lost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.