Bløder i uge 7/8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Betina_fra_Als skriver:

Lægen sagde at så meget jeg blødte, ville det nok gå den forkert vej (han mente at jeg ville tabe barnet), så jeg skulle hjem og slappe af.

Det var ikke for at gøre dig nervøs, men i mit tilfælde gik det godt

Arh, jeg læste det forkert, jeg forstod det som om at lægen mente det var godt, men han mente selvfølgelig at du blødte for meget. Dumme mig

Det er bare ikke så heldigt det her med at skulle til læge og scanninger osv lige nu, starter på nyt job i morgen og føler mig allerede som en røv, at jeg er blevet gravid lige nu, men efter at have forsøgt i 12 mdr. var det jo heller ikke til at vide at det skulle være nu. Men vidste ikke  jeg var gravid da jeg sagde ja til jobbet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Frejasen

Kære du

Jeg havde også blødning i starten af min graviditet. Først lidt og der var det mørkt. En morgen hvor jeg var ca 7 uger henne vågnede jeg ved jeg kunne mærke jeg var drivvåd. Jeg havde en ret stor blødning. (frisk blod) 

Blev helt vildt bange og vagtlægern er altså som regel ikke den store hjælp her, for er det en abort der er på vej er der alligevel ikke noget at gøre.

Men min egen læge sendte mig til scanning og et fine hjerteblink viste sig.

Min datter er idag 11 måneder

Pøj med det 

Anmeld

31. juli 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Havde du ikke smerter i forbindelse med blødningen? Lidt nervøs bliver jeg jo...  - det er vel ikke noget en vagtlæge vil tage sig af nu?

jeg var for tidlig henne til at have voldsomme smerter, men havde det sædvanlige uro spændinger i underlivet, blev så sendt akut til scanning og min baby var væk men blev gravid igen forholdsvis hurtig og er nu i uge 12+0

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Frejasen skriver:

Kære du

Jeg havde også blødning i starten af min graviditet. Først lidt og der var det mørkt. En morgen hvor jeg var ca 7 uger henne vågnede jeg ved jeg kunne mærke jeg var drivvåd. Jeg havde en ret stor blødning. (frisk blod) 

Blev helt vildt bange og vagtlægern er altså som regel ikke den store hjælp her, for er det en abort der er på vej er der alligevel ikke noget at gøre.

Men min egen læge sendte mig til scanning og et fine hjerteblink viste sig.

Min datter er idag 11 måneder

Pøj med det 

Åhh det glæder mig at høre!

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jeg var for tidlig henne til at have voldsomme smerter, men havde det sædvanlige uro spændinger i underlivet, blev så sendt akut til scanning og min baby var væk men blev gravid igen forholdsvis hurtig og er nu i uge 12+0

Det var godt det lykkedes dig at blive gravid hurtigt igen

Anmeld

31. juli 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Det var godt det lykkedes dig at blive gravid hurtigt igen

jepp... men håber for jer at der intet er galt med den lille og at det bare er fordi det ligger til dig at bløde under graviditeten

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Var lige ude for at lade vandet, for lige at se hvordan det stod til, der dryppede blod for første gang, ej jeg har det så dårligt nu

Ringede til vagtlægen og han var ikke til meget hjælp. Så længe jeg ikke havde smerter måtte jeg kontakte egen læge i morgen.

Jeg er bare så ked af det, det er ikke rart at være i uvished

- og med opstart på nyt job i morgen er det bare noget møg altså!

Anmeld

31. juli 2011

Malonde1985

Jeg blødte også lidt i starten af min første graviditet, men det var intet alvorligt. De holdt selvfølgelig øje med mig og jeg blev scannert mere end normalt, men hele graviditeten gik som den skulle ellers :-). Så det behøves ikke være noget særligt, men synes du skal tale med lægen uanset hvad så de ved det og kan tjekke op på hvorn det går :-)

Anmeld

31. juli 2011

Mauser.

Hejsa .. selvom mange oplever at det er normalt at bløde, ville jeg helt sikkert ringe til lægen med det samme :/ jeg ved ikke om de vil gøre noget så tidligt? men det er da forsøget værd. 

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Hejsa .. selvom mange oplever at det er normalt at bløde, ville jeg helt sikkert ringe til lægen med det samme :/ jeg ved ikke om de vil gøre noget så tidligt? men det er da forsøget værd. 

Jeg ringede også til vagtlægen senere, men så længe jeg ikke havde smerter ville han ikke se mig, for hvis det var en begyndende abort kunne de alligevel ikke gøre noget

Ringer til egen læge i morgen, men da jeg også har første arbejdsdag på mit nye arbejde i morgen, som jo helst ikke må vide jeg er gravid er det hele altså lidt stressende lige nu, for hvordan forklarer man lige at man er nød til at gå før på sin første dag f.eks.? 

Men jeg tager en dag på sofaen og håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.