Bløder i uge 7/8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.102 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gravid for første gang og glæder mig jo vanvittigt sammen med min kæreste.

Som ventet følger der allerede en del bekymringer, jeg begyndte at bløde en lille smule i tirsdag, kun ganske lidt og kunne kun se det efter toiletbesøg (altså på papiret for lige at gå i detaljer )

Det har ikke været i selskab af smerte, så har læst mig frem til at det kan være meget normalt, og at kroppen kan have en slags mens. i disse uger, kan det være det der er på færre?

Jeg bløder stadig en smule og syntes faktisk der var mere her til aften, og vil selvfølgelig kontakte min læge hvis jeg stadig gør det på mandag.

Nogen der vil komme med nogle beroligende ord og noget erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

132319

Jeg har blødt flere gange op til uge 12, i begge mine graviditeter.

Begge gange er jeg hver gang med det samme blevet sendt til scanning.

Jeg synes du skal kontakte din læge på mandag og bede om en henvisning til en scanning, der burde kunne ses hjerteblink nu

Jeg har sarte slimhinder som kan forklare mine blødninger

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Det lyder til at det kunne være fornuftigt med en scanning, bare for at være på den sikre side. Er det mon noget man kan komme til uden for alm. arbejdstid?

Anmeld

30. juli 2011

Betina_fra_Als

Hej,

Jeg blødte og i starten af min 1. graviditet, lægen sagde det var mere end godt, så jeg skulle hjem og ligge med benene oppe i 3 dage, men det blev ved, derefter blev jeg sendt til scanning og så det skønneste lille hjerteblink.

Så det er helt normalt, men hvis du er bekynmret, så ville jeg da lige ligge vejen forbi lægen på mandag :-)

Held og lykke med graviditeten :-)

P.s. det kom der en skøn pige ud af, hun er idag 7 år ;-)

Anmeld

30. juli 2011

Fenja09

Jeg blødte også omkring uge 8 - ikke særlig meget og tror det skyldtes at jeg normalt skulle have haft min menstruation på det tidspunkt. Selvom mit stoppede efter relativ kort tid fortalte jeg det til egen læge og han skrev det i de papirer som bliver sendt til hospitalet. Var meningen at jeg skulle have været til scanning før uge 12 pga blødning, men de havde lavet lidt rod i det hele, så kom først til scanning i uge 13.

Så jeg synes du skal ringe til din læge uanset om du stadig bløder - kan være at du kan komme ind til scanning før tid.

/Fenja (35+3)

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Betina fra Als: Hvad mente lægen med at det var mere end godt? Tænker jo umiddelbart at det ikke ligefrem er positivt at man bløder...

Men dejlig at høre at der kom en lille pige ud af det alligevel

Fenja09: Det var det jeg har læst om, altså at man får en slags mens. blødning. Håber på det bare har været det. Men ja, må hellere få ringet til lægen og høre hvad hun mener om det

Tak for svar

Anmeld

31. juli 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Jeg er gravid for første gang og glæder mig jo vanvittigt sammen med min kæreste.

Som ventet følger der allerede en del bekymringer, jeg begyndte at bløde en lille smule i tirsdag, kun ganske lidt og kunne kun se det efter toiletbesøg (altså på papiret for lige at gå i detaljer )

Det har ikke været i selskab af smerte, så har læst mig frem til at det kan være meget normalt, og at kroppen kan have en slags mens. i disse uger, kan det være det der er på færre?

Jeg bløder stadig en smule og syntes faktisk der var mere her til aften, og vil selvfølgelig kontakte min læge hvis jeg stadig gør det på mandag.

Nogen der vil komme med nogle beroligende ord og noget erfaring?

jeg ville ringe til vagtlægen for lige at blive tjekket evt. for da jeg blødte i min sidste graviditet der tabte jeg barnet, ikke for at gøre dig nervøs selvfølgelig, men for en sikkerhedsskyld

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

jeg ville ringe til vagtlægen for lige at blive tjekket evt. for da jeg blødte i min sidste graviditet der tabte jeg barnet, ikke for at gøre dig nervøs selvfølgelig, men for en sikkerhedsskyld

Havde du ikke smerter i forbindelse med blødningen? Lidt nervøs bliver jeg jo...  - det er vel ikke noget en vagtlæge vil tage sig af nu?

Anmeld

31. juli 2011

Betina_fra_Als

Lægen sagde at så meget jeg blødte, ville det nok gå den forkert vej (han mente at jeg ville tabe barnet), så jeg skulle hjem og slappe af.

Det var ikke for at gøre dig nervøs, men i mit tilfælde gik det godt

Anmeld

31. juli 2011

TbCp

Jeg blødte også i denne graviditet omkring det tidspunkt. Min læge sendte mig til akutscanning og det viste sig at jeg havde nogle polypper siddende og det var dem der blødte.

Jeg ville da tage et smut forbi lægen og få tjekket at alt er okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.