Bløder i uge 7/8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

Jeg blødte også lidt i starten af min første graviditet, men det var intet alvorligt. De holdt selvfølgelig øje med mig og jeg blev scannert mere end normalt, men hele graviditeten gik som den skulle ellers :-). Så det behøves ikke være noget særligt, men synes du skal tale med lægen uanset hvad så de ved det og kan tjekke op på hvorn det går :-)

Håber det går lige sådan for mig

Hvor er jeg glad for det kun en min veninde og kæreste der ved det... hvis altså det går galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

AnneH

Jeg blødte to gange i starten, første gang i uge 7 også igen i uge 11 og alt så fint ud til NF scanning. Fik en scanning i uge 7, men lægen ville ikke sende mig til scanning i uge 11 da jeg jo snart skulle til NF scanning.

Du skal være opmærksom på om det er en frisk blødning hver gang. Håber at alt er som det skal være. Men ville i hvert fald ringe til lægen i morgen. Har læst at man altid skal kontakte lægen hvis man bløder mens man er gravid.

Anmeld

31. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Var lige ude for at lade vandet, for lige at se hvordan det stod til, der dryppede blod for første gang, ej jeg har det så dårligt nu

Ringede til vagtlægen og han var ikke til meget hjælp. Så længe jeg ikke havde smerter måtte jeg kontakte egen læge i morgen.

Jeg er bare så ked af det, det er ikke rart at være i uvished

- og med opstart på nyt job i morgen er det bare noget møg altså!

Jeg har blødt 2 gange, og begge gange tog vi på skadestuen, som fik sendt os videre til skanning med det samme. Kunne være du skulle prøve det i stedet for?

for at det hele er okay

Anmeld

31. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg er gravid for første gang og glæder mig jo vanvittigt sammen med min kæreste.

Som ventet følger der allerede en del bekymringer, jeg begyndte at bløde en lille smule i tirsdag, kun ganske lidt og kunne kun se det efter toiletbesøg (altså på papiret for lige at gå i detaljer )

Det har ikke været i selskab af smerte, så har læst mig frem til at det kan være meget normalt, og at kroppen kan have en slags mens. i disse uger, kan det være det der er på færre?

Jeg bløder stadig en smule og syntes faktisk der var mere her til aften, og vil selvfølgelig kontakte min læge hvis jeg stadig gør det på mandag.

Nogen der vil komme med nogle beroligende ord og noget erfaring?

nogle kan godt opleve menstruation selvom de er gravide, men mange får også små pletblødninger, hvilket jeg tror der er tale om hos dig, og specielt når du ikke har smerter, ville jeg ikke være bekymret, men bløder du stadig mandag tror jeg også det er en god ide lige at vende den med lægen, bare for at være på den sikre side men er sikker på din lille spire har det godt, og stort tillykke

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Alle

Mange tak for svar og tanker.

Jeg fik smerter her kl 15 og blødningen tog til. Ringede igen til vagtlægen og blev kaldt ind.

Vagtlægen hev i nogle tråde så jeg kunne komme akut til scanning.

Hun så mit barn... men der var ingen hjerteblink at se

Hendes bagvagt blev tilkaldt så der var 2 der var enige om hvad de så, men så var barnet der ikke længere...  det var allerede på vej ud

Jeg var 7+0

Jeg er dybt ulykkeligt

Det positive er selvfølgelig at jeg KAN blive gravid og at det formentlig ikke har været et sundt barn.

Jeg skal ligge på sofaen resten af dagen og vente på at den kommer endeligt ud og samtidig forberede mig på at starte på nyt job i morgen, det bliver en svær lang aften...

Igen tak for hjælpen

Anmeld

31. juli 2011

Muffinmus

jeg synes det er svært for desværre ender blødninger i abort for de fleste, så ja, det er nok derfor du ikke kan se hjerteblink. Jeg håber det selv kommer helt ud så du undgår mere bøvl med det og at du hurtigt kan blive gravid igen. Min første graviditet endte også i abort med udskrabning, rigtigt trist at opleve det indden man får sit ønske barn. Men jeg håber i får gevinst hurtig tigen og får jeres dejlige baby.

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Da jeg var 6 uger henne havde jeg også en lille blødning, var sikker på, at vi ville miste igen, men en scanning 3 dage efter viste det flotteste hjerteblink, og ham der scannede mig sagde, at det var meget normalt at man kunne bløde lidt... Kan være nogle små blodkar som springer/brister og det er ganske ufarligt

Håber jeres lille spire har det fantastisk derinde

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Åhh nej, det er jeg virkelig virkelig ked af, havde ikke set, at du havde lavet en opdatering

Håber virkelig I kommer igennem det, har selv været der, og det der holdte mig oppe var, at det ikke var os, som skulle fravælge et sygt barn, men at "barnet" tog valget for os...

Men det er pisse hårdt... Sender en MASSE varme tanker og håber på det bedste for jer

Anmeld

31. juli 2011

Kris89

sender mange tanker og  til dig... Mistede selv i uge 10 d. 20. juni i år... Ved hvad hvad du går igennem... du må gerne skrive PB hvis du har lyst til at snakke...

Kan berolige dig med at jeg er ret sikker på at jeg allerede nu er gravid igen. har i hvert fald symptomerne og venter bare på den positive test, som kommer forhåbentlig i næste uge

kæmpe  til dig og som sagt så skriv endelig hvis du har behov for at snakke

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Åhh nej, det er jeg virkelig virkelig ked af, havde ikke set, at du havde lavet en opdatering

Håber virkelig I kommer igennem det, har selv været der, og det der holdte mig oppe var, at det ikke var os, som skulle fravælge et sygt barn, men at "barnet" tog valget for os...

Men det er pisse hårdt... Sender en MASSE varme tanker og håber på det bedste for jer

Vi skal nok klare den, jeg har en dejlig kæreste og vi har stadig mod på det hele, jeg ved det er en mening med det.

Det skal der være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.