Hvad kan jeg søge om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.854 visninger
58 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Mormilla

Ja vi skal skilles og vi skal ha vores to børn 50/50. Jeg er på barsel så jeg får kun 10000kr udbetalt om måneden.

Hvad hjælp kan jeg søge om???

Jeg har en bil som jeg sælger men der får jeg nok 40000kr minus så jeg kommer os til at stå med noget gæld...

Håber der er nogen som kan hjælpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

pussekat

Mormilla skriver:

Ja vi skal skilles og vi skal ha vores to børn 50/50. Jeg er på barsel så jeg får kun 10000kr udbetalt om måneden.

Hvad hjælp kan jeg søge om???

Jeg har en bil som jeg sælger men der får jeg nok 40000kr minus så jeg kommer os til at stå med noget gæld...

Håber der er nogen som kan hjælpe mig...

hejsa ven

det er jeg  at høre

Anmeld

30. juli 2011

Mormilla

pussekat skriver:

hejsa ven

det er jeg  at høre

Mange tak

Anmeld

30. juli 2011

1012lmp

Det eneste du kan søge om er boligsikring når i skal have den 50/50

Er ked af at høre i skal skilles... kram herfra.

Anmeld

30. juli 2011

Mormilla

1012lmp skriver:

Det eneste du kan søge om er boligsikring når i skal have den 50/50

Er ked af at høre i skal skilles... kram herfra.

Okay det var ikke så meget jeg får så.

Anmeld

30. juli 2011

1012lmp

Nej normalt ville du jo kunne få ekstraordinært børnetilskud og tilskud til inst. men kan du ikke når i har dem lige meget. desværre... så det er kun boligsikring og men der kan du få max når du ikke har mere udbetalt end du har. Du vil få et sted mellem 3100-3300 alt afhængig af hvilken kommune og bor i.

Men du "går glib af" ca 5000 ekstra hver 3 mdr også økonomisk friplads.

Anmeld

30. juli 2011

Mormilla

1012lmp skriver:

Nej normalt ville du jo kunne få ekstraordinært børnetilskud og tilskud til inst. men kan du ikke når i har dem lige meget. desværre... så det er kun boligsikring og men der kan du få max når du ikke har mere udbetalt end du har. Du vil få et sted mellem 3100-3300 alt afhængig af hvilken kommune og bor i.

Kn jeg få så meget mere hvis jeg har dem? Hvad er alle de penge?

Anmeld

30. juli 2011

Noneother

1012lmp skriver:

Det er ikke helt rigtigt. Hvis børnenes adresse står hos dig kan du stadig få ordinært + ekstraordinært børnetilskud. + du får børnefamilieydelsen.

Det samme med tilskud til institution og boligsikring alt efter din indkomst.

Anmeld

30. juli 2011

1012lmp

Det kan hun altså ikke hvis ikke hun har dem mere end han har... For hvem skal så have det ekstraordinære børnetilskud???

Det er jo ikke fair hun får de penge når faderen har dem ligeså meget... Det kan man altså ikke vil jeg bare lige sige.

Og når de har dem 50/50 har de også ligemeget pligt til at betale inst.

Har en veninde der lige har været hele rumlen igennem.

Og børnefamilieydelse får ALLE jo...

Anmeld

30. juli 2011

Topp

det er IKK hvor meget faderen har børn/ene - men hvor deres adresse er... så du kan søge boligsikring - friplads - forhøjet børnetilskud på lige fod med alle andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.