9 mdr - ændret rytme- IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

du kan bedst mærke om hvor langt hun er og om hun kan undvære den...

Tænker lidt... Hvor lang tid er hun vågen af gangen?

For hvis hun bliver vækket kl 7.30, kunne hun måske godt holde sig vågen til kl 11.00-11.30...Og så tage en ordenlig skarber til middag...

Vi vækker hende senest kl 7, men da hun burde godt kunne holde sig vågen i nogle timer derfra, men hun vister træthedstegn ved at knide øjne og pille ved øret 1½ time efter hun er stået op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

2babygirls

Jonatansmor skriver:

fnis, bare vent... det bliver MEGET værre.. drengen kan officielt løbe helt selv. skønt at han bliver træt i parken, lidt noget skidt at han nu kan løbe fra den ene ende af lejligheden til den anden, skrigende, mens han skaber kaos som kun ham og hans far kan

Ja, jeg frygter også helt når hun kan gå, hahaha... så kommer vi sku på arbejde.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Det er da dejligt Men ja pylrede babyer er ikke sjove

nooooo... kun hvis de vil lege hængetræ på mors

Anmeld

27. juli 2011

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

nooooo... kun hvis de vil lege hængetræ på mors

Haha ja Men selv det kan være hårdt engang imellem Især hvis man ikke rigtig kan foretage sig noget uden at hun skriger ggg

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha ja Men selv det kan være hårdt engang imellem Især hvis man ikke rigtig kan foretage sig noget uden at hun skriger ggg

Da hun var syg med feber hang hun på mig, men ellers legede hun fint og sov meget. Det nød jeg. Nu er det Ikea rotten der får alt kærlighed

Anmeld

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Vi vækker hende senest kl 7, men da hun burde godt kunne holde sig vågen i nogle timer derfra, men hun vister træthedstegn ved at knide øjne og pille ved øret 1½ time efter hun er stået op...

hvis i vækker hende kl 7 senest, giver i hende så noget at gumle på ved 9 tiden?

Frederic kan også nogle dage være træt op af formiddagen, men så leger han det mere stille - læser/kigger bog eller lign i nogle minutter og så kan han lidt igen...

Tror hun sover for meget til formiddag...

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

hvis i vækker hende kl 7 senest, giver i hende så noget at gumle på ved 9 tiden?

Frederic kan også nogle dage være træt op af formiddagen, men så leger han det mere stille - læser/kigger bog eller lign i nogle minutter og så kan han lidt igen...

Tror hun sover for meget til formiddag...

Ja, der får hun lidt frugt og/eller en riskiks.
Måske hun kun skal have en time til formiddag

Anmeld

27. juli 2011

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

Da hun var syg med feber hang hun på mig, men ellers legede hun fint og sov meget. Det nød jeg. Nu er det Ikea rotten der får alt kærlighed

Hehe ja ok det kender jeg godt. Min ældste datter var osse TOTALT morsyg. Ligeså snart hun kom over til sin far, så skreg hun i vilden sky. Det var ikke skide morsomt griner..

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Tina&Martin skriver:

Ja, der får hun lidt frugt og/eller en riskiks.
Måske hun kun skal have en time til formiddag

Hov, måske hun skal have lidt brød eller yoghurt også?

Mortilfrederic sagde lige noget med mad og energi. Drengen får sin havregrød ikke senere end 7, den spiser han op. Men er så sulten kl 9 at han spiser en halv bolle, et halvt stykke frugt og lidt yoghurt (og drikker en hel kop mælk til) og er så sulten igen kl 11-11.30 alt efter hvad vi har lavet. Måske hun skal have noget mere at stå imod med?

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Jonatansmor skriver:

Hov, måske hun skal have lidt brød eller yoghurt også?

Mortilfrederic sagde lige noget med mad og energi. Drengen får sin havregrød ikke senere end 7, den spiser han op. Men er så sulten kl 9 at han spiser en halv bolle, et halvt stykke frugt og lidt yoghurt (og drikker en hel kop mælk til) og er så sulten igen kl 11-11.30 alt efter hvad vi har lavet. Måske hun skal have noget mere at stå imod med?

Jo mere jeg giver hende til formiddag, jo mindre spiser hun af rugbrødet til middag, så det er ret svært at ramme en mellemvej.
Hun er småtspiser, og her til formiddag spiste hun en kiwi, halv riskiks og lidt af min banan og så noget mælk, og til middag ville hun kun have 5 rugbrødshapser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.