9 mdr - ændret rytme- IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.659 visninger
61 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

2babygirls

Musen er nu 9½mdr og nu synes jeg bare hendes rytme er gået fløjten.
Hun bliver vækket mellem 6.30 og 7 og får havregrød og så bliver hun puttet 8-8.30 der er hun træt, men så kan hun sove hele formiddagen væk, hvis jeg ikke vækker hende kl 10.
Eftermiddagslur er en by i rusland, den vågner hun fra kl 14, uanset hvad tid jeg putter hende.

What to do ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Valle81

Tina&Martin skriver:

Hun bliver vækket mellem 6.30 og 7 og får havregrød og så bliver hun puttet 8-8.30 der er hun træt, men så kan hun sove hele formiddagen væk, hvis jeg ikke vækker hende kl 10.
Eftermiddagslur er en by i rusland, den vågner hun fra kl 14, uanset hvad tid jeg putter hende.

What to do ???

Hejsa:0)

Jeg ville bestemt følge hendes egen rytme:0)

Op som hun kommer op og spise og så ud og sove, når hun er træt og så ville jeg lade hende sove til hun vågner af sig selv. Og hvis hun sover 2 gange om dagen så ville jeg give hende en lur senere på eftermiddag.

Små børn sover oftest aller bedst om formiddagen, hvilket med tiden bliver rykket længere og længere frem i takt med de kan holde sig vågen i længere tid og det så bliver til en reel middagslur.

Det er min efaring med mine unger:0)

Christina

Anmeld

27. juli 2011

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

What to do ???

Hmm jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kun misunde dig. Min datters søvn er nemlig en by i Rusland Hun sover næsten ikke om dagen mere og heller ikke hele natten mere... Pis træls.. Håber det snart ændrer sig for dig hvis du da ikke er tilfreds med det? Det ville jeg være knuz

Anmeld

27. juli 2011

maria_wlt

Tina&Martin skriver:

What to do ???

Jeg giver Valle81 ret...

Så snart hun kommer i DP/Vuggestue så kommer der en hele anden rytme igang

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg ville bestemt følge hendes egen rytme:0)

Op som hun kommer op og spise og så ud og sove, når hun er træt og så ville jeg lade hende sove til hun vågner af sig selv. Og hvis hun sover 2 gange om dagen så ville jeg give hende en lur senere på eftermiddag.

Små børn sover oftest aller bedst om formiddagen, hvilket med tiden bliver rykket længere og længere frem i takt med de kan holde sig vågen i længere tid og det så bliver til en reel middagslur.

Det er min efaring med mine unger:0)

Christina

Igår sov hun først kl 14.30-16.30 efter jeg havde opgivet og lod hende sove inde i tremmesengen.

Men skal jeg bare lade hende være vågen når hun vågner efter formiddagsluren, og så bare holde øje med trætheds tegn?? Tror snildt hun kan holde sig oppe til kl 14 nemlig.

Igår puttede jeg hende kl 19.30 og hørte intet fra hende, før vi vækkede hende kvart i 7

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

maria_wt skriver:

Jeg giver Valle81 ret...

Så snart hun kommer i DP/Vuggestue så kommer der en hele anden rytme igang

Så må vi håbe der snart dukker en plads op

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hmm jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men kun misunde dig. Min datters søvn er nemlig en by i Rusland Hun sover næsten ikke om dagen mere og heller ikke hele natten mere... Pis træls.. Håber det snart ændrer sig for dig hvis du da ikke er tilfreds med det? Det ville jeg være knuz

Uhhh det er jeg da ked af at høre.
Madeleine har altid haft en kæmpe sove hjerte, men tit, især omkring tigerspringene, ændre hun sig

Anmeld

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

What to do ???

ville måske give hende max 1 time til formiddag...

Vores dp valgte at tage hans formmidags lur væk da han var 8½-9 mdr gammel.

Før det sov han

max 1 time til formiddag.

3+ timer til middag

en lille morfar om eftermiddagen på max 40 min.

Godnat og sov godt kl 19 senest, sov hele natten og blev vækket kl 7.00 næste morgen.

Da hun pilled formiddags lur væk, sov han stort set det sammen.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

ville måske give hende max 1 time til formiddag...

Vores dp valgte at tage hans formmidags lur væk da han var 8½-9 mdr gammel.

Før det sov han

max 1 time til formiddag.

3+ timer til middag

en lille morfar om eftermiddagen på max 40 min.

Godnat og sov godt kl 19 senest, sov hele natten og blev vækket kl 7.00 næste morgen.

Da hun pilled formiddags lur væk, sov han stort set det sammen.

Hvor længe skal jeg regne med at der vil gå hvis jeg kun giver hende en time formiddag til hun har vænnet sig til det ???

Anmeld

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Hvor længe skal jeg regne med at der vil gå hvis jeg kun giver hende en time formiddag til hun har vænnet sig til det ???

det kan tage få dage - til 14 dage..

Kommer an på hvordan hun er og hvordan hun reagere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.