9 mdr - ændret rytme- IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

det kan tage få dage - til 14 dage..

Kommer an på hvordan hun er og hvordan hun reagere.

Hun er bare som på sukker når hun vågner om formiddagen, og nu er klokken 13, hun har spist 5 rugbrødshapser og er helt oppe i gear

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Hun er bare som på sukker når hun vågner om formiddagen, og nu er klokken 13, hun har spist 5 rugbrødshapser og er helt oppe i gear

Hvad så hvis hun så slet ingen formiddags lur får?

Det er jo mega meget forskelligt fra barn til barn..

Vores lille fætter der er 2 mdr yngre end frederic, har aldrig været den store sover... Tror ikke han var et ½ år da de stopped med formiddagsluren. Og middagslur har han aldrig været fan af, så siden han var 1½ har han kun sovet on/off til middag...

Andre igen er over 1 år inden de lægger den lur fra sig..

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Drengen var heller ikke mere end de der 9-10 mdr før han kun skulle have en halv times formiddagslur, ellers keglede han rundt resten af dagen, sov ikke, gik i seng lidt over 18, stod op kl 4 og så kørte det bare i ring.

Det tog han 3 dage at falde ind i den nye rytme og nu vågner han selv efter en halv time, på de meget sjældne dage han sover om formiddagen. Så sover han et sted mellem 2-3 timer fra kl 12 og bliver puttet kl 20.

Vi var også meget påpasselige med ikke at forstyrre hans søvn, men det var som om han ikke selv kunne finde ind i rytmen på egen hånd, sp foreslog at styre hans søvn en periode og det virkede så smukt. Goddag til nattesøvn  

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

Hvad så hvis hun så slet ingen formiddags lur får?

Det er jo mega meget forskelligt fra barn til barn..

Vores lille fætter der er 2 mdr yngre end frederic, har aldrig været den store sover... Tror ikke han var et ½ år da de stopped med formiddagsluren. Og middagslur har han aldrig været fan af, så siden han var 1½ har han kun sovet on/off til middag...

Andre igen er over 1 år inden de lægger den lur fra sig..

Hun har jo altid været et stort sovehjerte, så det er skørt at hun ikke har lysten før sen eftermiddag, og det skal jo ikke været så sent at hun ikke kan sove til aftenen.

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Jonatansmor skriver:

Drengen var heller ikke mere end de der 9-10 mdr før han kun skulle have en halv times formiddagslur, ellers keglede han rundt resten af dagen, sov ikke, gik i seng lidt over 18, stod op kl 4 og så kørte det bare i ring.

Det tog han 3 dage at falde ind i den nye rytme og nu vågner han selv efter en halv time, på de meget sjældne dage han sover om formiddagen. Så sover han et sted mellem 2-3 timer fra kl 12 og bliver puttet kl 20.

Vi var også meget påpasselige med ikke at forstyrre hans søvn, men det var som om han ikke selv kunne finde ind i rytmen på egen hånd, sp foreslog at styre hans søvn en periode og det virkede så smukt. Goddag til nattesøvn  

IHHHHHH, det er sku da piv træls at der pludselig går ged i det hele.
Hun sover fint fra senest 19.30 til vi vækker hende senest kl 7.
Og hun elsker sin formiddagslur, men derfra er hun bare lysvågen.

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Tina&Martin skriver:

IHHHHHH, det er sku da piv træls at der pludselig går ged i det hele.
Hun sover fint fra senest 19.30 til vi vækker hende senest kl 7.
Og hun elsker sin formiddagslur, men derfra er hun bare lysvågen.

fnis, bare vent... det bliver MEGET værre.. drengen kan officielt løbe helt selv. skønt at han bliver træt i parken, lidt noget skidt at han nu kan løbe fra den ene ende af lejligheden til den anden, skrigende, mens han skaber kaos som kun ham og hans far kan

Anmeld

27. juli 2011

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

Uhhh det er jeg da ked af at høre.
Madeleine har altid haft en kæmpe sove hjerte, men tit, især omkring tigerspringene, ændre hun sig

Hehe tak det håber jeg osse Tror det er pga tænder hun ikke sover så meget mere.. Men aner det ikke

Lækkert med et godt sovehjerte

Anmeld

27. juli 2011

2babygirls

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe tak det håber jeg osse Tror det er pga tænder hun ikke sover så meget mere.. Men aner det ikke

Lækkert med et godt sovehjerte

Ihhhh... Vi havde kun en pyldret baby til min fars fødselsdag, hvor mine søstre opdagede at tænderne var på vej, ellers har der ikke været noget

Anmeld

27. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Tina&Martin skriver:

Hun har jo altid været et stort sovehjerte, så det er skørt at hun ikke har lysten før sen eftermiddag, og det skal jo ikke været så sent at hun ikke kan sove til aftenen.

du kan bedst mærke om hvor langt hun er og om hun kan undvære den...

Tænker lidt... Hvor lang tid er hun vågen af gangen?

For hvis hun bliver vækket kl 7.30, kunne hun måske godt holde sig vågen til kl 11.00-11.30...Og så tage en ordenlig skarber til middag...

Anmeld

27. juli 2011

Dansker I Holland

Tina&Martin skriver:

Ihhhh... Vi havde kun en pyldret baby til min fars fødselsdag, hvor mine søstre opdagede at tænderne var på vej, ellers har der ikke været noget

Det er da dejligt Men ja pylrede babyer er ikke sjove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.