Hvor mange brugte/bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Pige2009

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Har brugt omkring 14-15.000 inkl. Emmaljunga barnevogn og Junoseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

annec

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

her har vi brugt 26.000, men det er også alt der er købt fra nyt af

Anmeld

27. juli 2011

AndreasMor84

Ikke ret meget.. maks 1000-1500 vil jeg tro. Vi har fået en hel del af familien (barnevogn, lift, pusletaske, madrasser, lagner, autostol) og ellers har jeg købt mange af tingene brugt af nogle jeg kender og puslebord kan vi undvære, da der er plads på badeværelset Så det har bestemt ikke sat spor i vores økonomi endnu

Anmeld

27. juli 2011

Fenja09

Jeg vil tro at vi har brugt lidt over 10.000 kr på udstyr - det er uden barnevogn og puslebord, som vi har fået foræret af vores forældre. Vi mangler stort set ikke noget - kun en musikuro og et par hylder, så er vi færdige...for nu

Anmeld

28. juli 2011

Mauser.

Carl-EmilsMoar skriver:

Vi har brugt 13.400 ,- indtil videre og mangler masser af ting endnu som dyne, lagner osv osv osv

I er også tidligt ude .. (; smiler

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

Mulleunge skriver:

I er også tidligt ude .. (; smiler

Ohm oki men så er vi det, det har vi det også ok med

det var godt nok ikke lige vores fornemmelse af det men der kan man bare se

Anmeld

28. juli 2011

Mauser.

Carl-EmilsMoar skriver:

Ohm oki men så er vi det, det har vi det også ok med

det var godt nok ikke lige vores fornemmelse af det men der kan man bare se

Hvis du er i uge 16 som der står så er i hurtige, det er dejligt (: det var vi også, så føler man at man har styr på tingene . .

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

Mulleunge skriver:

Hvis du er i uge 16 som der står så er i hurtige, det er dejligt (: det var vi også, så føler man at man har styr på tingene . .

jamen igen der kan man bare se det var ikke lige vores opfattelse af det men det er måske forskelligt fra omgangskreds til omgangskreds..

men nej vi er i 17 uge nu

Anmeld

28. juli 2011

askovj

Jeg vil skyde på at vi har brugt omkring 8000,-

Anmeld

28. juli 2011

Mauser.

Carl-EmilsMoar skriver:

jamen igen der kan man bare se det var ikke lige vores opfattelse af det men det er måske forskelligt fra omgangskreds til omgangskreds..

men nej vi er i 17 uge nu

Okay (: .. Mange syntes bare at vi var tidligt ude husker da, vi var næsten færdige for en måned siden efter misdannelses scanning købte vi sådan cirka det sidste .. Det var dejligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.