Hvor mange brugte/bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Madam Blå

Jeg er 24+6 og vi har brugt 1000 på en puslekommonde, og så nok omkring 1000 på tøj, stofbleer, håndklæder osv.

Regner med at bruge ca 6000 mere. Max! Vi får både vugge og seng, med dertilhørende dyner. Vi får også en halv barnevogn m. lift og et badekar med babyindsats. Så vi skal selv ud og købe puslepude, og grej dertil, sengetøj, lidt mere tøj og sikkert en masse andet

Men som udgangspunkt så max 6000 kr mere, så vi ender op på ca 8000 i alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Silja&Noam

Uha aner det ikke og vil heller ik tænke på det men møblerne (seng,reol,kommode,gyngestol) har jeg købt for under 1000 kr og selv sat i stand, så der sparede vi mange penge. Alle møbler her hjemme er gamle møbler der er blevet malet og ombetrukket

Anmeld

27. juli 2011

Carl-Emil's mor

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Vi har brugt 13.400 ,- indtil videre og mangler masser af ting endnu som dyne, lagner osv osv osv

Anmeld

27. juli 2011

chael

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Havde ikke lige renskab på det.

Men da vi ventede den 1. For 5 år siden, der brugte vi penge på ny barnevogn, emmaljunga big Star supreeme, med ALT til. Madresser, lift, lagner, myggenet, regnslag, pusletaske. Omkring 10.000 kr for dem omgang.

Tøj, der fik jeg en masse forærende i gave og arvede en masse lækkert fra min søs.

Badekar fik jeg også.

Tror vi brugte omkring de 15.000 kr.

Vi brugte så barnevognen til nummer 2. Men da det var et andet køn, brugte jeg en del penge på nyt tøj, sengetøj osv.

Nu venter jeg så nummer 3, samme køn som nummer 2, så har masser af tøj osv. Men vi har dog valgt at købe ny barnevogn.

Det blev en Odder denne gang og den koster også 10.000 med alt tilbehør.

Så på baby opstart, har vi vel brugt omkring 30.000 kr.

Puha, det skal man ikke tænke på og så alle de penge man efterfølgende kommer til at bruge.

Ikke så underligt de små poder på 18 år, kommer til at koste forældrene 1 mill kr

*Camilla 31+0

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

vi brugte rigtig mange, men det skal også sige at vi købte kun det vi ville have så nok et sted mellem 25-30.000 det var så med barneogn, seng, tøj, ja alt.

Denne her gang jeg vi ikke brugt ret meget da det stort set kun er tøj vi skal have.

Anmeld

27. juli 2011

Clisolka

Jeg tror alt i alt har vi brugt 10-15.000 på vores første barn. Vi har skullet ud og have alt fra nyt foruden vores puslebord. De første 8.000 røg til barnevognspakken med tremmeseng i 

Anmeld

27. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Her bliver det barnevognen med tilbehør som bliver den dyre udgift. Men så er der også klapvogn i. 

Tøj og sådan kan jeg se at vi får langt det meste af, og noget strikker jeg selv. 

Da vi ikke bor særlig stort, vil vi nok først bruge penge et værelse senere. Så i første omgang bliver det ikke så meget. Men over et år kan det nok løbe op i 10.000

Vi har desværre ikke nogen vi kan arve eller låne af. 

Anmeld

27. juli 2011

mortilnoahogmelina

Uh vi har brugt mange penge og nok os for mange efter nogles mening , men omkring 20-25000 kr .
Vi har købt alt fra nyt .
Jeg Har altid sagt den dag jeg blev gravid skulle jeg have præcis det som jeg Har drømt om , og det fik jeg os .
Jeg ville heller bruge penge på den lille i maven end jeg ville på mig selv .

Så jeg Har købt præcis det Jeg ville have . Og jeg er super glad for Det .

Anmeld

27. juli 2011

twinny

4000 kr og det er uden barnevogn. Den giver min mormor og morfar...

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Avs, den var værre... Tror det landte på en 15.000, for det han sådan havde brug for både til sig selv, værelset og transport.

Nu er han 13 mdr og jeg har opgivet at holde tal på ham. Kan ellers godt lide at holde styr på penge, hvor meget bruger hvem osv - han spiser som en fuldfed hest, vokser som en giraf og producerer bagtil også... Jeg læste en gang at forældre bruger ca 100.000 på et barns første leveår, jae, får sq en klump i halsen - tænkte dengang "de sindssyge" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.