Hvor mange brugte/bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

B&J

Mulleunge skriver:

Skønt (: 

jaaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Wimmie

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Indtil videre har vi nok brugt omkring 3500 kr (højst) - hvoraf de 500 var et gavekort til Babysam og 800 fra gavekort til Ikea

Vi har selv købt tremmeseng, madras, sengehimmel, vugge til ophæng+madras, 2x dyner og puder og ca. 20 stykker forskelligt tøj.

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

MedRogn skriver:

Jeg regner med at vi kan holde det på max 6-7000 kr (1.barn)... 

Jeg er halvvejs, og vi har indtil videre brugt ca. 900 kr. Vi har nu puslekommode, puslepude, det meste tøj, autostol, skab, kurve, sættekasser (unødvendigt, men hyggeligt),vugge og altanbarnevogn.

Meget har vi fået, resten købt brugt. Kun puslepuden og sættekasserne er nye. 

Det er da dejligt (; vi kunne sagtens havd gjort det billigere, uden tvivl .. men jeg har også købt hvad vi gerne ville have og det koster jo dyrt i sidste ende altså .. smiler

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

Wimmie skriver:

Indtil videre har vi nok brugt omkring 3500 kr (højst) - hvoraf de 500 var et gavekort til Babysam og 800 fra gavekort til Ikea

Vi har selv købt tremmeseng, madras, sengehimmel, vugge til ophæng+madras, 2x dyner og puder og ca. 20 stykker forskelligt tøj.

Godt gået (; 

Anmeld

26. juli 2011

Wimmie

Mulleunge skriver:

Godt gået (; 

Ja, jeg synes nu stadig vi mangler mange ting - men heldigvis har vi mange småbørn i familien, så vi har fået barnevogn, autostol, badekar, skråstol, lagener, stofbleer, sutteflasker og en hel sæk med tøj str. 50-62

Vi skal have købt puslekommode og måske en ekstra kommode samt en højstol (har dog fundet en billig)-  og så ellers bare diverse småting. "Heldigvis" fylder jeg rund (*host*) om 1½ måned, så jeg har skrevet rigtig mange ting på ønskelisten

Anmeld

26. juli 2011

twiggi

Ca 20-25.000

Anmeld

26. juli 2011

Minmio

Første gang brugte vi omkring 20 000 kr. Men vi købte også alt helt nyt og barnevogn fik vi i gave

Anmeld

27. juli 2011

Muttitil1+1

Samlet har vi brugt 20.000kr., men heldigvis har vi ikke betalt det hele selv Men vi har så også købt en Odder barnevogn fra ny af, men til gengæld er det meste tøj købt brugt, så der har vi sparret mange penge Men det løber hurtigt op

Anmeld

27. juli 2011

december-babyen

Jeg mener vi brugte ca 12.000 på det første barn...muligvis helt op til 15.000 kr.

Denne gang (2.barn) har vi nok indtil videre brugt 8.000 til 9.000 kr.

Vi mangler dog en hel del og har også brugt 6000 kr på en barnevogn hvilket er mere end vi brugte første gang.

Anmeld

27. juli 2011

Dianaaa

vi har brugt ca. 12.000

hørte faktisk i radion om dette emne på et tidspunkt og der blev der nævnt at i danmark bruger vi i gennemsnittet 25.000 på første barn, det er jo helt vildt ! men man vil jo gerne gi sine børn det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.