Hvor mange brugte/bruger i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
40 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Mauser.

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er lige nysgerrig : Hvor mange penge brugte i, da i skulle have jeres første barn ? eller jer som der er gravide : Hvor mange har i brugt indtil videre, og hvor mange regner i med at bruge?  

- Selv har vi brugt lidt over 15.000 og vi er næsten færdige, meeen der kommer nok et par tusinde oveni den sidste tid ..  

Første gang brugte knap 2000,- selv... resten fik vi... 

Her anden gang har jeg brugt 300,-

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Første gang brugte knap 2000,- selv... resten fik vi... 

Her anden gang har jeg brugt 300,-

Hold da op det var ikke meget .. skønt når man får en masse og kan genbruge tingene jo .. 

Anmeld

26. juli 2011

Frk-Lotusblomst

26. juli 2011

_-Kathrine-_

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Vi brugte også omkring de 15-16.000(1 barn)...! Før jeg blev gravid og folk talte om hvor meget de havde brugt på babyting og de sagde 15.000, var jeg da lige ved at falde bagover - men det kan man desværre nemt bruge

Anmeld

26. juli 2011

Københavnermor

Jeg regner med at vi kan holde det på max 6-7000 kr (1.barn)... 

Jeg er halvvejs, og vi har indtil videre brugt ca. 900 kr. Vi har nu puslekommode, puslepude, det meste tøj, autostol, skab, kurve, sættekasser (unødvendigt, men hyggeligt),vugge og altanbarnevogn.

Meget har vi fået, resten købt brugt. Kun puslepuden og sættekasserne er nye. 

Anmeld

26. juli 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hold da op det var ikke meget .. skønt når man får en masse og kan genbruge tingene jo .. 

Nemlig... 

Anmeld

26. juli 2011

B&J

umm det er sku svært...

det kan jeg ikke huske men vi har ikke brugt over 7000kr.

for vores barnevogn med alt kostede 4000kr og vores seng kostede 500kr og autostol puslebord klapvogn fik vi og ja så er der tøj og legetøj og alle de første produkter

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

_-Kathrine-_ skriver:

Vi brugte også omkring de 15-16.000(1 barn)...! Før jeg blev gravid og folk talte om hvor meget de havde brugt på babyting og de sagde 15.000, var jeg da lige ved at falde bagover - men det kan man desværre nemt bruge

Ja det syntes jeg ne,lig også, og jeg kunne jo bare blive ved altså .. fuldstændig skørt (; men vi køber de ting vi gerne vil have og barnevognen + puslebordet er købt brugt igennem familie .. 

Anmeld

26. juli 2011

Mauser.

B&J skriver:

umm det er sku svært...

det kan jeg ikke huske men vi har ikke brugt over 7000kr.

for vores barnevogn med alt kostede 4000kr og vores seng kostede 500kr og autostol puslebord klapvogn fik vi og ja så er der tøj og legetøj og alle de første produkter

Skønt (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.