Snakker i med "maven"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Fenja09

Ansemusen skriver:

Udfra dit sidste indlæg, tror jeg vi er helt enige

Altid godt med enighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Det er lige præcis sådan jeg har det nu - det er MEGET surrealistisk og svært at forestille sig at man har en baby i maven også selvom der dagligt er aktivitet og man udmærket godt ved at det er en bebs der ender med at komme ud

Så 2. gang er helt sikkert nemmere at forholde sig til hvad der sker - eller det er i hvert fald min tanke omkring det.

Anden gang er meget nememre at forholde sig til og meget mere virkelig, men til gengæld også meget mere dagligdagsagtig, men det har jeg det nu fint med. Eneste trælse ting ved det er at anden gang går hurtigt. Jeg er næsten halvvejs og synes næsten kun lige jeg har testet positivt 

Anmeld

25. juli 2011

Camillee

Fenja09 skriver:

Jeg kan godt forestille mig at det er hyggeligt, hvis det er helt naturligt for en at gøre det  

Ja det fald mig heeelt naturligt at synge for og snakke med ham, at fortælle hvor højt vi elsker ham, at han skulle vokse sig stor og stærk og han han skulle passe på mors blære og ribben, kunne slet ikke lade være 

Anmeld

25. juli 2011

DianaMalou

jeg snakkede meget med maven da jeg var gravid .. syntes det var så hyggeligt.. især når man slappede af eller var i bad .. sang os meget da jeg var gravid .. min eks (faren til barnet) syntes det var mærkeligt og gjorder alt for at undgå det eller røre ved maven da jeg ventede mig ..

Anmeld

25. juli 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Hej piger

Vil lige høre jer om i går rundt og snakker med jeres mave/bebs?

Jeg må tilstå at vi ikke har brugt det herunder min graviditet, synes det virker mærkeligt  men kan f.eks godt sige " hov hov du, ikke sparke mit ribben" eller andet, men snakker ikke direkte til bebsen.

Folk der har født er også meget velkomne til at svare om i gjorde det da i ventede jer

/Fenja 34+4

Må indrømme at det sker da ret tit her.... 

Anmeld

25. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Anden gang er meget nememre at forholde sig til og meget mere virkelig, men til gengæld også meget mere dagligdagsagtig, men det har jeg det nu fint med. Eneste trælse ting ved det er at anden gang går hurtigt. Jeg er næsten halvvejs og synes næsten kun lige jeg har testet positivt 

Jeg synes faktisk også at det er gået rigtig stærkt og især de sidste par uger  Tror også det kommer lidt an på om man er meget generet af f.eks vand i kroppen, ondt i lænd, bækkenløsning osv Hvis man har det træls føles det som regel som om, at tiden går langsommere.

Anmeld

25. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Jeg synes faktisk også at det er gået rigtig stærkt og især de sidste par uger  Tror også det kommer lidt an på om man er meget generet af f.eks vand i kroppen, ondt i lænd, bækkenløsning osv Hvis man har det træls føles det som regel som om, at tiden går langsommere.

Ja,det kan sagtens være. Jeg ahr ingen gener andet end ømme bryster og det er faktisk det, så jeg nyder bare graviditeten fuldt ud denne gang, specielt efter der er kommet ordenligt gang i bebs så jeg ikke er nervøs længere

Anmeld

25. juli 2011

Fenja09

Sof skriver:

Ja,det kan sagtens være. Jeg ahr ingen gener andet end ømme bryster og det er faktisk det, så jeg nyder bare graviditeten fuldt ud denne gang, specielt efter der er kommet ordenligt gang i bebs så jeg ikke er nervøs længere

Det er skønt når man har det dejligt og kan nyde det  

Anmeld

25. juli 2011

Dansker i England

Jeg tror, jeg begyndte at snakke med maven med min datter, da jeg var ca 20-25 uger henne. Denne gang har jeg ikke gjort det endnu, men forventer da at begynde, når jeg når lige så langt hen

Mvh Dansker i England 12+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.