Snakker i med "maven"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Snakker i med jeres mave/bebs?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.657 visninger
49 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

Fenja09

Hej piger

Vil lige høre jer om i går rundt og snakker med jeres mave/bebs?

Jeg må tilstå at vi ikke har brugt det herunder min graviditet, synes det virker mærkeligt  men kan f.eks godt sige " hov hov du, ikke sparke mit ribben" eller andet, men snakker ikke direkte til bebsen.

Folk der har født er også meget velkomne til at svare om i gjorde det da i ventede jer

/Fenja 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Filippa & Liva

Ja, vi snakker med/til maven ...

Helt præcist hvorfor ved jeg egentlig ikke, men det synes vi bare begge er hyggeligt og dejligt - især når den lille derinde reagerer på vores stemmer ved at puffe og sparke ud til os.

Anmeld

24. juli 2011

modesty

Jeg snakker ikke med den, men spiller musik og synger for den :-)

Anmeld

24. juli 2011

Frk.S

Ja, vi snakker begge med den.

Anmeld

24. juli 2011

Camillee

Da vi ventede Elias, både sang (jeg) og snakkede med/til ham.
Jeg synes det var utrolig dejligt og hyggeligt. 

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

BigBabyWish skriver:

Ja, vi snakker med/til maven ...

Helt præcist hvorfor ved jeg egentlig ikke, men det synes vi bare begge er hyggeligt og dejligt - især når den lille derinde reagerer på vores stemmer ved at puffe og sparke ud til os.

Jamen det er da dejligt, hvis i føler det naturligt at snakke med bebsen  mener også at have læst at det kun er en god ting at gøre især for faren. For os føles det bare mærkeligt at gå og snakke med den - men tror nu nok at den skal reagere på vores stemmer alligevel

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

modesty skriver:

Jeg snakker ikke med den, men spiller musik og synger for den :-)

Jeg har faktisk også sunget lidt og det er vist også rigtig godt for bebsen at høre musik - især klassisk

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Frk.S skriver:

Ja, vi snakker begge med den.

Dejligt

Det får jeg nok alligevel ikke manden herhjemme til - men det skal også føles naturligt og ikke opstillet, så hellere han lader være

Anmeld

24. juli 2011

Fenja09

Camillee skriver:

Da vi ventede Elias, både sang (jeg) og snakkede med/til ham.
Jeg synes det var utrolig dejligt og hyggeligt. 

Jeg kan godt forestille mig at det er hyggeligt, hvis det er helt naturligt for en at gøre det  

Anmeld

24. juli 2011

Carl-Emil's mor

Fenja09 skriver:

Hej piger

Vil lige høre jer om i går rundt og snakker med jeres mave/bebs?

Jeg må tilstå at vi ikke har brugt det herunder min graviditet, synes det virker mærkeligt  men kan f.eks godt sige " hov hov du, ikke sparke mit ribben" eller andet, men snakker ikke direkte til bebsen.

Folk der har født er også meget velkomne til at svare om i gjorde det da i ventede jer

/Fenja 34+4

Det gør jeg  og læser Pippi og Emil højt og siger også "Jeg elsker dig Carl-Emil"  I know lidt langt ude men synes det er rart og dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.