Så blev det min tur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Mettefpigen skriver:

Hihi joo.. Typisk skal man tage en test 3-7 dage efter man skal have sin mens.... Ellers kan man risikere at få et forkert svar....

Det håber jeg så  hihi for nu er jeg gået 3 dage over og den var negativ i går og har ikke tude tage en i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Moster til 15 skriver:

Jeg er med dig, min mens skulle også være begyndt igår, men ingen tegn på hverken mens eller graviditet, belastende. Gtests viser negativ...

Håber den bliver positiv om et par dage så.

jeg står i samme situation.

Anmeld

24. juli 2011

Mettefpigen

WishForaMiracle skriver:

Det håber jeg så  hihi for nu er jeg gået 3 dage over og den var negativ i går og har ikke tude tage en i dag.

Jaa håber jeg også

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Aarhus84 skriver:

Idag er der stadig ingen tegn på mens. Men jeg venter med at teste til imorgen. Håber også jeg er gravid :-)

Ihhh hvor er det spændende! 

Anmeld

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Mettefpigen skriver:

Jaa håber jeg også

har nu også hørt at man normalt skal gå en 7 dage over mens for at være sikker... den går jeg efter

Anmeld

24. juli 2011

Mettefpigen

WishForaMiracle skriver:

har nu også hørt at man normalt skal gå en 7 dage over mens for at være sikker... den går jeg efter

Tror det er forskelligt når det er HCG der måler om man er gravid eller ej... Men jaa jeg ville også vente en 3-4 dage før jeg ville tage en.. Også en efter 7 dage...

Anmeld

24. juli 2011

ØnskerEtMirakel

Mettefpigen skriver:

Tror det er forskelligt når det er HCG der måler om man er gravid eller ej... Men jaa jeg ville også vente en 3-4 dage før jeg ville tage en.. Også en efter 7 dage...

ja og det er ikke nemt når man er så utålmodig.

jeg har dog meget oppustet mave, inge tegn på menstruation, er gået 3 dage over, (har aldrig haft uregelmæssig) lidt ubehag og er mere træt and normalt. håber den er hjemme.

Anmeld

24. juli 2011

Mettefpigen

WishForaMiracle skriver:

ja og det er ikke nemt når man er så utålmodig.

jeg har dog meget oppustet mave, inge tegn på menstruation, er gået 3 dage over, (har aldrig haft uregelmæssig) lidt ubehag og er mere træt and normalt. håber den er hjemme.

Jaaa det håber jeg også

Anmeld

25. juli 2011

Aarhus84

En lille opdate.

Her har til morgen stadig ingen tegn på mens, og dog. Jeg har ondt i højre side af maven, lidt ligesom sidestik, er der nogen som har prøvet det?

Jeg tog en test imorges, men den virkede ikke, for der kom ikke engagn en streg. Så må havde købt nogle nye.

Anmeld

25. juli 2011

Bette-mor9o

Jeg testede postiv med Jonas på samme dag jeg skulle ha' mens, dog var testen svag postiv. Også ventede jeg et par dage før at være helt sikker - og der var sørme to kraftige streger;o). Og nu har jeg en skøn søn på snart 8 mdr. Jeg håber også lidt på jeg snart tester postiv igen, vi er gået igang her for 1 md siden. Vi ventede til jeg havde min mens i 3mdr, så kunne jeg bedre regne ud hvornår jeg skulle ha' ÆL, så krydser fingre for der snart sker noget

Og held og lykke med de to streger.. alle sammen ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.